Jolt Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Slutar 10 juni. Vet inte riktigt vad som kommer hända. Lär väl vara mycket med kompisar och chilla. Lär åka till sommarstället i Falkenberg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag slutar 16de Juni -.- Började den 11e Januari dock.. Sommarlov = Vara i sommarstugan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Vet inte när jag slutar men ska väll:Fiska i älvdalen,bada,slöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 typ inget. ska väl cykla och springa "slingan" några ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Vi slutar den 18:de ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag tror att jag slutar den 9 juni. Ska åka till Finland, kanske till Tyskland också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Ha tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Btw, kom just på. Åker troligtvis till sverige till min mormor! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Jag slutar 13 Juni och jag ska åka till Portugal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Slutar den tionde juni, ska till Finland, spela golf i Spanien och Halmstad, cykla på Visingsö osv. osv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Blir la inget speciellt. Som en vanlig vardag, det enda som skiljer är att jag inte går upp kl 7 på morgonen för att gå till skolan. :P Blir la tid med flickvännen också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Tror vi slutar den sjunde eller något sådant. På lovet ska jag antagligen bada, var med kompisar, (vind)surfa, osvosvosv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.