Maenster Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Men casuals har väl samma rätt till att spela WoW som hardcore raiders eller hur ? Ni som nu tycker ICC är skit lätt kör den heroic mode och utan 15% buffen. Jag håller med 15% är kanske lite för mycket men ni kan alltid stänga av den. Tycker det är lite gay att hardcore raiders bara tänker på sig själva och skiter i oss casuals, jag har fan inte tid och sitta o raida i 4 timmar varannan dag med skit svåra bossar som tar 2 månader och downa och sen börja på en ny. Jag körde bara Karazhan i TBC men jag fick den känslan att om du inte var en superhardcoreelite spelare så kunde du inte komma med i guilden. Jag kanske är den enda men jag tycker Wolk är bra och Cata kommer säkert bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Men casuals har väl samma rätt till att spela WoW som hardcore raiders eller hur ? Ni som nu tycker ICC är skit lätt kör den heroic mode och utan 15% buffen. Jag håller med 15% är kanske lite för mycket men ni kan alltid stänga av den. Tycker det är lite gay att hardcore raiders bara tänker på sig själva och skiter i oss casuals, jag har fan inte tid och sitta o raida i 4 timmar varannan dag med skit svåra bossar som tar 2 månader och downa och sen börja på en ny. Jag körde bara Karazhan i TBC men jag fick den känslan att om du inte var en superhardcoreelite spelare så kunde du inte komma med i guilden. Jag kanske är den enda men jag tycker Wolk är bra och Cata kommer säkert bli bättre. Jag tycker exakt samma sak.Körde nyligen 4/12 i ICC10 normal, nog med progress för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Men casuals har väl samma rätt till att spela WoW som hardcore raiders eller hur ? Ni som nu tycker ICC är skit lätt kör den heroic mode och utan 15% buffen. Jag håller med 15% är kanske lite för mycket men ni kan alltid stänga av den. Tycker det är lite gay att hardcore raiders bara tänker på sig själva och skiter i oss casuals, jag har fan inte tid och sitta o raida i 4 timmar varannan dag med skit svåra bossar som tar 2 månader och downa och sen börja på en ny. Jag körde bara Karazhan i TBC men jag fick den känslan att om du inte var en superhardcoreelite spelare så kunde du inte komma med i guilden. Jag kanske är den enda men jag tycker Wolk är bra och Cata kommer säkert bli bättre. Jo men var det inte lite bortkastad tid och nöta för och fixa Tempest Keep attunement sedan så låste dem upp det ändå när man var klar? Så har ingen blekaste minne av att Burning Crusade var tufft. Men casuals har väl samma rätt till att spela WoW som hardcore raiders eller hur ? Ni som nu tycker ICC är skit lätt kör den heroic mode och utan 15% buffen. Jag håller med 15% är kanske lite för mycket men ni kan alltid stänga av den. Tycker det är lite gay att hardcore raiders bara tänker på sig själva och skiter i oss casuals, jag har fan inte tid och sitta o raida i 4 timmar varannan dag med skit svåra bossar som tar 2 månader och downa och sen börja på en ny. Jag körde bara Karazhan i TBC men jag fick den känslan att om du inte var en superhardcoreelite spelare så kunde du inte komma med i guilden. Jag kanske är den enda men jag tycker Wolk är bra och Cata kommer säkert bli bättre. Jag tycker exakt samma sak.Körde nyligen 4/12 i ICC10 normal, nog med progress för mig. Sarkasm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Jo men var det inte lite bortkastad tid och nöta för och fixa Tempest Keep attunement sedan så låste dem upp det ändå när man var klar?Inte alls, ju mer man jobbar för att uppnå någonting desto bättre kommer det att kännas, så är det ju med allting. Jag dingade 80 på ett nytt account ungefär en månad sen, har några delar wrathful, några delar t6, snart gearscore 6000 i både pve och pvp-gear enbart genom pugs och random BG's, känns så jävla värdelöst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Men casuals har väl samma rätt till att spela WoW som hardcore raiders eller hur ? Ni som nu tycker ICC är skit lätt kör den heroic mode och utan 15% buffen. Jag håller med 15% är kanske lite för mycket men ni kan alltid stänga av den. Tycker det är lite gay att hardcore raiders bara tänker på sig själva och skiter i oss casuals, jag har fan inte tid och sitta o raida i 4 timmar varannan dag med skit svåra bossar som tar 2 månader och downa och sen börja på en ny. Jag körde bara Karazhan i TBC men jag fick den känslan att om du inte var en superhardcoreelite spelare så kunde du inte komma med i guilden. Jag kanske är den enda men jag tycker Wolk är bra och Cata kommer säkert bli bättre. Jag tycker exakt samma sak. Körde nyligen 4/12 i ICC10 normal, nog med progress för mig. Sarkasm? Inte riktigt, pvpar för det mesta. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Wotlk är ganska kasst egentligen, vad är meningen med att vara bra om vissa noobs är halvbra. Skillnaden mellan raidares gear och progress och casual är inte stor nog. Casual har inte samma rätt, inte när det kommer till raids, Blizzard vill bara tjäna pengar nu och gör det lätt för fler personer, ett spel som WoW borde satsa mycket mer på hardcore spelare. Varje dag ser man relativt nydingade spelare med typ 1000 achi points vara med i ICC. Det är helt fel. Och gear från badges = största misstaget hittills. Ingen farmar gamla raids längre och progressar i typ naxx och ulduar för att få gear, bara mosa heroics. Cata kommer nog suga lika mycket som woltk men man får se. Vore det inte för achievements skulle jag inte spela, jag samlar points + exalted factions för att sticka ut lite i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) Tar man bort det nya emblem systemet så man får emblem of heroism i heroics och 10 manna naxx och det som förut så skulle folk köra andra raids än ICC och voa, och då skulle jag blir skitglad =D för jag tycker naxx var ganska kul ändå Redigerat 18 Maj 2010 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Wotlk är ganska kasst egentligen, vad är meningen med att vara bra om vissa noobs är halvbra. Skillnaden mellan raidares gear och progress och casual är inte stor nog. Casual har inte samma rätt, inte när det kommer till raids, Blizzard vill bara tjäna pengar nu och gör det lätt för fler personer, ett spel som WoW borde satsa mycket mer på hardcore spelare. Varje dag ser man relativt nydingade spelare med typ 1000 achi points vara med i ICC. Det är helt fel. Och gear från badges = största misstaget hittills. Ingen farmar gamla raids längre och progressar i typ naxx och ulduar för att få gear, bara mosa heroics. Cata kommer nog suga lika mycket som woltk men man får se. Vore det inte för achievements skulle jag inte spela, jag samlar points + exalted factions för att sticka ut lite i alla fall. Jag har hört att 10/25man raids kommer droppa exakt samma gear i cataclysm. Med untantag för heroic encounters antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Wotlk är ganska kasst egentligen, vad är meningen med att vara bra om vissa noobs är halvbra. Skillnaden mellan raidares gear och progress och casual är inte stor nog. Casual har inte samma rätt, inte när det kommer till raids, Blizzard vill bara tjäna pengar nu och gör det lätt för fler personer, ett spel som WoW borde satsa mycket mer på hardcore spelare. Varje dag ser man relativt nydingade spelare med typ 1000 achi points vara med i ICC. Det är helt fel. Och gear från badges = största misstaget hittills. Ingen farmar gamla raids längre och progressar i typ naxx och ulduar för att få gear, bara mosa heroics. Cata kommer nog suga lika mycket som woltk men man får se. Vore det inte för achievements skulle jag inte spela, jag samlar points + exalted factions för att sticka ut lite i alla fall. Jag har hört att 10/25man raids kommer droppa exakt samma gear i cataclysm. Med untantag för heroic encounters antar jag. Ja, 25 man raids droppar fler items, men samma items som 10 man. Dåligt som fan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Wotlk är ganska kasst egentligen, vad är meningen med att vara bra om vissa noobs är halvbra. Skillnaden mellan raidares gear och progress och casual är inte stor nog. Casual har inte samma rätt, inte när det kommer till raids, Blizzard vill bara tjäna pengar nu och gör det lätt för fler personer, ett spel som WoW borde satsa mycket mer på hardcore spelare. Varje dag ser man relativt nydingade spelare med typ 1000 achi points vara med i ICC. Det är helt fel. Och gear från badges = största misstaget hittills. Ingen farmar gamla raids längre och progressar i typ naxx och ulduar för att få gear, bara mosa heroics. Cata kommer nog suga lika mycket som woltk men man får se. Vore det inte för achievements skulle jag inte spela, jag samlar points + exalted factions för att sticka ut lite i alla fall. Jag har hört att 10/25man raids kommer droppa exakt samma gear i cataclysm. Med untantag för heroic encounters antar jag. Ja, 25 man raids droppar fler items, men samma items som 10 man. Dåligt som fan. Varför då? Ser absolut ingenting dåligt i det, bäst skulle vara om dom istället gjorde raids antingen 10 man eller 25 man, och inte båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Wotlk är ganska kasst egentligen, vad är meningen med att vara bra om vissa noobs är halvbra. Skillnaden mellan raidares gear och progress och casual är inte stor nog. Casual har inte samma rätt, inte när det kommer till raids, Blizzard vill bara tjäna pengar nu och gör det lätt för fler personer, ett spel som WoW borde satsa mycket mer på hardcore spelare. Varje dag ser man relativt nydingade spelare med typ 1000 achi points vara med i ICC. Det är helt fel. Och gear från badges = största misstaget hittills. Ingen farmar gamla raids längre och progressar i typ naxx och ulduar för att få gear, bara mosa heroics. Cata kommer nog suga lika mycket som woltk men man får se. Vore det inte för achievements skulle jag inte spela, jag samlar points + exalted factions för att sticka ut lite i alla fall. Jag har hört att 10/25man raids kommer droppa exakt samma gear i cataclysm. Med untantag för heroic encounters antar jag. Ja, 25 man raids droppar fler items, men samma items som 10 man. Dåligt som fan. Varför då? Ser absolut ingenting dåligt i det, bäst skulle vara om dom istället gjorde raids antingen 10 man eller 25 man, och inte båda Då känns inte 25 man så prestigefyllt, sen kommer ingen gå 25 man om de inte behöver en snabb boost i gear. Hellre gå 10 man då det är 15 mindre personer att vänta på. Eller att man kör 3 st 10 man istället för 1 25 man om det ändå är samma loot. Folk kan köra 10 man lätt medans de wipear på 25 man, men neeeej det är samma loot.. Därför är det dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Fattar inte poängen med 10manna raid från början. Viss Karazhan och Zul Aman var okej, de var ganska små instancer och lätta. Men sedan ska det vara mycket folk som krävs, 40man var helt klart bäst. Men 25 och 10 man i Cata kommer inte bara droppa samma gear, de kommer shara save. Man kommer tvingas välja mellan 10 och 25 man och man kan inte spela båda. Vilket är ganska bra för mindre guilder som inte har 25man eller guilder som recruitar massa eller förlorat folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg