Hoppa till innehåll

Skating/freerunnig Spel.


Gäst Swedishmoose
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Swedishmoose

Hej jag skulle vilja ha ett Skating spel fast jag vill inte vara fast på skateboarden jag vill kunna gå av skateboarden och springa runt också. Typ som Skate serien men eftersom dom är bara till XBOX och Playstation så undrar jag om det finns ett liknande spel till PC.

 

MVH

Swedishmoose.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag skulle vilja ha ett Skating spel fast jag vill inte vara fast på skateboarden jag vill kunna gå av skateboarden och springa runt också. Typ som Skate serien men eftersom dom är bara till XBOX och Playstation så undrar jag om det finns ett liknande spel till PC.

 

MVH

Swedishmoose.

Tony Hawk's Underground 2 :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Hej jag skulle vilja ha ett Skating spel fast jag vill inte vara fast på skateboarden jag vill kunna gå av skateboarden och springa runt också. Typ som Skate serien men eftersom dom är bara till XBOX och Playstation så undrar jag om det finns ett liknande spel till PC.

 

MVH

Swedishmoose.

Tony Hawk's Underground 2 :)

 

Finns det till PC???

Kan man gå runt???

Redigerat av Swedishmoose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag skulle vilja ha ett Skating spel fast jag vill inte vara fast på skateboarden jag vill kunna gå av skateboarden och springa runt också. Typ som Skate serien men eftersom dom är bara till XBOX och Playstation så undrar jag om det finns ett liknande spel till PC.

 

MVH

Swedishmoose.

Tony Hawk's Underground 2 :)

 

Finns det till PC???

Kan man gå runt???

 

Antar det.

Annars skulle det nog inte vara en sån stor värld :P

http://image.com.com/gamespot/images/2004/screen0/920662_20041014_790screen001.jpg

Sökte på Tony Hawk's Underground 2

Redigerat av XxMENLOLxX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag skulle vilja ha ett Skating spel fast jag vill inte vara fast på skateboarden jag vill kunna gå av skateboarden och springa runt också. Typ som Skate serien men eftersom dom är bara till XBOX och Playstation så undrar jag om det finns ett liknande spel till PC.

 

MVH

Swedishmoose.

Tony Hawk's Underground 2 :)

 

Finns det till PC???

Kan man gå runt???

 

Finns det ens skate spel där du kan springa runt också. Annars har du Mirror's Edge som parkour spel. Inge skateing i det dock. Men väldigt aderalin framkallande :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja man kan gå runt (Spelade spelet 24/7 förr på xbox)

 

Ja, det finns till PC.

Väldigt många banor att köra på + väldigt beroendeframkallande.

 

Men tyvärr är det ingen stor stad.

Det är bara banor i olika länder man får köra på.

 

Men askul att vara rullstolgubben XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Tony Hawks - American Wasteland finns väll till PC. Och verkar upp fylla mina krav. Men är det bra och roligt? Skulle behöva ett snabbt svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Swedishmoose

Mirrors of age verkar inte vara något skating spel. Freerunnig Game har ingen skating. Men jag testar med Tony Hawk.

 

Tack för alla snabba svar!

 

MVH Swedishmoose.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...