Antonioz Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 För ett tag sen så fångade jag en shiny oddish och nu håller jag på att träna den. Nu undrar jag vem jag ska utveckla den till, Bellassom elr Vileplome, vem tycker ni och varför tycker ni så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För ett tag sen så fångade jag en shiny oddish och nu håller jag på att träna den. Nu undrar jag vem jag ska utveckla den till, Bellassom elr Vileplome, vem tycker ni och varför tycker ni så? vileplume skulle jag utvecklat den till. Den e roligare att träna. Men Bellosom är sällsynatre' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 vileplume skulle jag utvecklat den till. Den e roligare att träna. Men Bellosom är sällsynatre' Jo jag funderade på honom med men vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 förlåt för dubbelpost men skulle gärna höra mer åsikter om vem jag ska välja :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Har inte kört med bellosom så mycket, men vilplume är riktigt najs om man lär den typ sword dance vill jag minnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Bellosom. Sällsynt som fanken. Knappt någon som lirar med den. Redigerat 17 Maj 2010 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 vileplume lungt. det ända som är bra med bellosom är att man kan byta den mot en corsola i saphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 vileplume lungt. det ända som är bra med bellosom är att man kan byta den mot en corsola i saphireLol, man kan ju fånga Corsola, eller var det på Ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Har inte kört med bellosom så mycket, men vilplume är riktigt najs om man lär den typ sword dance vill jag minnas.Tvärtom här då. Jag har kört rätt mycket med Bellossom, det är helt klart en bra pokémon. Men eftersom jag faktiskt aldrig har använt Vileplume så vet jag inte vilken som är den bättre, tror att det handlar mest om tycke och smak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 aaa men då fattar du hur värde lös jag tycker bellosom är(hoppas jag inte sårar någon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Petal Dance <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg