360Xbox Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Det här är ett jävligt jobbigt problem för mig. När jag är inne på Fuska, Facepunch, Youtube eller vad som helst så blir det hela tiden så skärmen blir helt svart i 1-2 sekunder sen blir allt vanligt, sen efter 15 sekunder så blir det svart igen. Det låter inte mycket men det är extremt irriterande när man tex kollar på en film på Youtube. Det blir VÄLDIGT ofta när en film laddar på Youtube, då tar det ca 3-4 sekunder innan skärmen blir svart i 1-2 sekunder, sen fortsätter det så under tiden filmen laddar. Det blir också när en sida laddar eller liknande, bara när nått laddar. Har någon nått tips om vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Senaste grafikdrivrutinerna? Fixa de ifall du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Kör med Driversweaper och installerar senaste drivrutinerna på nytt, jag behövde göra det då jag hade massa previews, betas osv på drivrutiner jag redan körde på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArsonisT Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Har fått ungefär samma problem . http://www.fuska.se/forum/Bildskaermsdrivr...ts-t144849.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.