Backstab Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Vilket vapen/perks och nu kommer jag inte ihåg vadfan det heter bara för det men (ac130,predator missile etc) Är bäst att ha om man ska få nuke. Enligt DIG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Intervention Thermal - Magnum Akimbo Stuns Claymores Sleight of hand Pro Stopping Power Pro Ninja Pro. Harrier-Chopper-Nuke. Min favorit ^^ Eller Noobtube OMA Semtex One Man Army Pro Danger Close Pro *random last perk* Båda funkar för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Vilket vapen/perks och nu kommer jag inte ihåg vadfan det heter bara för det men (ac130,predator missile etc) Är bäst att ha om man ska få nuke. Enligt DIG?Du menar killstreaks? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Harrier, Chopper Gunvald, Nuke. Ljuddämpat Assualt Rifle, Scavenger (claymore) Stopping Power, Ninja. Allt i Pro. Sen campa röven av dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Vilket spelläge föredrar ni? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Vilket spelläge föredrar ni? :o Team Deathmatch , Ground War och Free for all Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Team Deathmatch , Ground War och Free for all Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApPl3MiX Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Primary: TAR Silencer Secondary: AA-12 Extended Mags Equipment: Claymore Special Grenade: Stun Grenade x2 Perks: Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro ----------------------------------------- Killstreak: 7 Harrier Strike 11 Chopper Gunner 25 Tactical Nuke ----------------------------------------- Och sen campar du skiten ur dig i nån byggnad... Förresten flytta dig efter varje kill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Andra brukar göra såhär: Ha en kompis i antingen det andra laget, eller så spelar ni FFA. En av er har en tactical insertion, som sätts ut framför den som vill ha nuke. Så dör man, har ut en tac insertion igen, sedan utrepar sej processen. Sedan får man 25 ks = nuke! Hoppas det hjälpte!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Andra brukar göra såhär: Ha en kompis i antingen det andra laget, eller så spelar ni FFA. En av er har en tactical insertion, som sätts ut framför den som vill ha nuke. Så dör man, har ut en tac insertion igen, sedan utrepar sej processen. Sedan får man 25 ks = nuke! Hoppas det hjälpte!!!!!!!!!! Fy fan vad jag hatar folk som gör det.Älskar när man kommer och stoppar nukeboosters. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Andra brukar göra såhär: Ha en kompis i antingen det andra laget, eller så spelar ni FFA. En av er har en tactical insertion, som sätts ut framför den som vill ha nuke. Så dör man, har ut en tac insertion igen, sedan utrepar sej processen. Sedan får man 25 ks = nuke! Hoppas det hjälpte!!!!!!!!!! Fy fan vad jag hatar folk som gör det.Älskar när man kommer och stoppar nukeboosters. <3 Håller med :) Så fort någon får harrier eller chopper, så tar man upp kartan och vips, så ser man två killar i ett hörn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 14 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Andra brukar göra såhär: Ha en kompis i antingen det andra laget, eller så spelar ni FFA. En av er har en tactical insertion, som sätts ut framför den som vill ha nuke. Så dör man, har ut en tac insertion igen, sedan utrepar sej processen. Sedan får man 25 ks = nuke! Hoppas det hjälpte!!!!!!!!!! Jo men då ser jag inte poängen med att få nuke, inget kul om man inte gör det själv. men tack för alla svar ska, testa lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg