Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Jo, ibland när jag ska göra något... typ som att uppdatera min press på fuska. Precis när jag ska klicka på "Spara" så blir skärmen HELsvart och sen kommer det upp en ruta "Input not supported". Förut kunde jag enkelt lösa det med "Sleep" knappen men det funkar inte längre. Nu måste jag starta om datorn för att det ska fungera normalt igen.. så, vad ska jag göra ?X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Specs tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Specs tack?Man kan inte göra någonting när den kommit upp.Helt svart bakrund med en ruta som åker runt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Han menar att du skall skriva om din dator. Vad du har för grafikkort etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 ööh, är ingen höjdare på datorer. Men kan någon säga vart man ser det på vista ? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Antingen så skaffar du hem Everest. Eller så trycker du på Windows-knappen + R och skriver in "DxDiag". Och så checkar du att fliken "System" är vald. Därifrån kan du se det mesta. Redigerat 13 Maj 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ladda ner nyaste grafikdrivrutinerna. Testa använd någon annan kabel till skärmen, eller testa bara med en annan skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Ladda ner nyaste grafikdrivrutinerna. Testa använd någon annan kabel till skärmen, eller testa bara med en annan skärm. Testade en annan skärm men vart fortfarande samma sak :( Var kan jag ladda ner grafikdrivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Ladda ner nyaste grafikdrivrutinerna. Testa använd någon annan kabel till skärmen, eller testa bara med en annan skärm. Var kan jag ladda ner grafikdrivrutinerna? Vad har du för grafikkort? dxdiag -> Bildskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.