KuroKaktus Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jag gillar starcraft och starcraft 2 (beta). Du borde skaffa starcraft eller vänta tills starcraft 2 kommer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissavem Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Supremee commander 1 eller 2 :) Tiberian sun från sena 90-talet är inte fel heller :D Min egna favvo är nog Dungeon Keeper :D och inte uppföljaren då :) men det funkar inte på vista utan Typ Dos box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Heroes of Might and Magic 3 om grafik är ett sånt måste, Heroes of Might and Magic 5. Fast det är inte lika bra. Redigerat 17 Maj 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Heroes of Might and Magic 3 om grafik är ett sånt måste, Heroes of Might and Magic 5. Fast det är inte lika bra. [/quote Indeed, HoMM3 är ett av de bästa spelen någonsin ju! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Testa det iallafall, det är inte särskilt dyrt. Kan vara gratis om man vet vart man ska leta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissavem Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Måste hålla med om HoMM 3 :D Många barndomsminnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Dom bästa RTS enligt mig är ju lätt. Starcraft 2 (27 juli) Finns bara beta nu. Age of empires 3 (AS COOLT) :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.