Gäst Soffan Skrivet 9 Maj 2004 Rapport Skrivet 9 Maj 2004 Jag undrar om det finns en speciell karta med alla Trinitys??
Heaz Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Nej, inte så. Men om du går in i Journal så kan du se vilka trinitys du har! :D
DS89 Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Blue trinitys: 1. Traverse town - Nära världs utgången. (Första distriktet) 2. Traverse town - Framför Cafe'et. (Första distriktet) 3. Traverse town - Tredje distriktet. 4. Traverse town - Någonstans innuti Merlins stuga. 5. Wonderland - Någonstans i Lotus forest. 6. Wonderland - någonstans i Lotus forest. 7. Olympus Colluseum - Vid ingången till lobbyn. 8. Olympus Colluseum - Vid ingången till lobbyn. 9. Deep Jungle - Lägret. 10. Deep Jungle - Vid Climbing trees. 11. Agrabah - Bazaar. 12. Agrabah - Cave of wonders. (Silent chamber). 13. Monstro - Chamber 5. 14. Monstro - Mouth. (Efter att vattennivån ändrats). 15. Monstro - Throat. 16. Hallow bastion - Waterway. 17. Hallow bastion - Great Crest. Detta var alla blå trinitys, jag kommer efterhand ändra meddelandet och lägga till fler vägbeskrivningar efter hand som jag får tid.
Gäst Soffan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 (redigerat) Nej, inte så. Men om du går in i Journal så kan du se vilka trinitys du har! :D Ja jag vet redan det INVISION! Blue trinitys:1. Traverse town - Nära världs utgången. (Första distriktet) 2. Traverse town - Framför Cafe'et. (Första distriktet) 3. Traverse town - Tredje distriktet. 4. Traverse town - Någonstans innuti Merlins stuga. 5. Wonderland - Någonstans i Lotus forest. 6. Wonderland - någonstans i Lotus forest. 7. Olympus Colluseum - Vid ingången till lobbyn. 8. Olympus Colluseum - Vid ingången till lobbyn. 9. Deep Jungle - Lägret. 10. Deep Jungle - Vid Climbing trees. 11. Agrabah - Bazaar. 12. Agrabah - Cave of wonders. (Silent chamber). 13. Monstro - Chamber 5. 14. Monstro - Mouth. (Efter att vattennivån ändrats). 15. Monstro - Throat. 16. Hallow bastion - Waterway. 17. Hallow bastion - Great Crest. Detta var alla blå trinitys, jag kommer efterhand ändra meddelandet och lägga till fler vägbeskrivningar efter hand som jag får tid Ok tack! Redigerat 10 Maj 2004 av Rowyn
Gäst Soffan Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Skrivet 10 Maj 2004 Du behöver inte skriva alla! Har redan hittat en sida men tack ändå :D
Rekommendera inlägg