Hoppa till innehåll

A Mw2 Sniper Montage! (pc)


Rekommendera inlägg

Jag filmar i HD medans mitt redegeringsprogram gör det till halfsize vilket är jäkligt dumt. Förmodligen kommer ett Sony Vegas fixas..

Tack för kritiken om mina commentaries får ofta höra dåligt! Om ni gillar dem premunera för det kommer mera i promise! ;)

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filma i fullsize med fraps och lägg in fler effekter. Lägg in en bättre låt också. Men det var bra annars.

Ska man frapsa på fullsize behövs sjukt bra processor.

 

Nej, Jag har ingen bra processor men filmar ändå i fullsize.

 

Sen så kan du spara det på ett speciellt sätt i Windows Live Movie Maker så blir det 1080p.

 

Om du laddar upp direkt via Windows Movie Maker så laddas det upp i HD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filma i fullsize med fraps och lägg in fler effekter. Lägg in en bättre låt också. Men det var bra annars.

Ska man frapsa på fullsize behövs sjukt bra processor.

 

Nej, Jag har ingen bra processor men filmar ändå i fullsize.

 

Sen så kan du spara det på ett speciellt sätt i Windows Live Movie Maker så blir det 1080p.

 

Om du laddar upp direkt via Windows Movie Maker så laddas det upp i HD.

 

 

Vad behöver man för att inte lagga i Fullscreen då?

 

Sony Vegas ftw? Man måste dock har riktiga rendersettings för att få det bra. Men han har bara inte Stretch

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Filma i fullsize med fraps och lägg in fler effekter. Lägg in en bättre låt också. Men det var bra annars.

Ska man frapsa på fullsize behövs sjukt bra processor.

Nej, Jag har ingen bra processor men filmar ändå i fullsize.

 

Sen så kan du spara det på ett speciellt sätt i Windows Live Movie Maker så blir det 1080p.

 

Om du laddar upp direkt via Windows Movie Maker så laddas det upp i HD.

 

 

Vad behöver man för att inte lagga i Fullscreen då?

 

Sony Vegas ftw? Man måste dock har riktiga rendersettings för att få det bra. Men han har bara inte Stretch

 

Vilma i 30fps och fullscreen. Perfekt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...