PussyCat Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Tjena ! Har ett problem, undrar hur man tar bort spel från "My Zynga Games", har spel där som jag har spelat men inte spelar, tar en massa plats i webbläsaren. Undrar om någon av er vet hur man gör. / Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Man blockar väl det bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Det dyker fortfarande upp i rutan.. s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Det är skillnad på att trycka på hide och block this application fyi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Kanske dåligt förklarat. Tar det igen. Jag vill dölja denna "appen" på "My Zynga Games", men hittar inte vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har funkat innan men när jag skulle ta bort min Treasure Island sak så ville inte den heller så jag testade med att sätta tillbaka Coaster men sen fick jag inte bort den :P. Typiskt Zynga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Det funkar inte alltså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Det slutade med att jag blockade hela den rutan med Adblock plus. Nu slipper man allt skit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Jag orkar inte ha den. Blev ett väldans liv med att unblocka/blocka allting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.