Satisfaction Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 @ jeppe: Var du aktiv på IW forumet veckorna efter spelet var släppt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Jag sa bara som jag tyckte och alla mina kompisar spelar typ det HELA TIDEN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag sa bara som jag tyckte och alla mina kompisar spelar typ det HELA TIDEN.DET ÄR DET SÄMSTA SPELET JAG HAR SPELAT. Kan jag sälja det istället? Det är ju genom steam. Ps. Jag har slagit sönder min Sony Ericsson telefon för jag var så förbannad på mw2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag sa bara som jag tyckte och alla mina kompisar spelar typ det HELA TIDEN.DET ÄR DET SÄMSTA SPELET JAG HAR SPELAT. Kan jag sälja det istället? Det är ju genom steam. Ps. Jag har slagit sönder min Sony Ericsson telefon för jag var så förbannad på mw2. Ohh, cooling du slog sönder din mobil det vill jag också göra men då får jag smisk. :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Jag sa bara som jag tyckte och alla mina kompisar spelar typ det HELA TIDEN.DET ÄR DET SÄMSTA SPELET JAG HAR SPELAT. Kan jag sälja det istället? Det är ju genom steam. Ps. Jag har slagit sönder min Sony Ericsson telefon för jag var så förbannad på mw2. Du kan sälja ditt steam acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg