NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Volvo 245 -90 PS: Min bil är till för att ströga. Redigerat 16 Maj 2010 av ETBART Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är.. http://www.oye.no/AllMyCars/OpelOmega20CD.jpg En Opel Omega från 89. Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är. Duger att ha en sån som förstabil. Jag kommer säkert krocka eller något. Redigerat 16 Maj 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är.. http://www.oye.no/AllMyCars/OpelOmega20CD.jpg En Opel Omega från 89. Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är. Duger att ha en sån som förstabil. Jag kommer säkert krocka eller något. Är du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är.. En Opel Omega från 89. Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är. Duger att ha en sån som förstabil. Jag kommer säkert krocka eller något. Är du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ? Om du läser vad han skrev så kanske du hittar ditt svar... -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är.. En Opel Omega från 89. Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är. Duger att ha en sån som förstabil. Jag kommer säkert krocka eller något. Är du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ? Om du läser vad han skrev så kanske du hittar ditt svar... -.-' Läste bara övre raden märkte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Gå inte off topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 http://www.mccullagh.org/db9/1ds-5/ferrari-enzo-2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 *BILD*Ska vi tro dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 *BILD*Ska vi tro dig? Han är p12, vem kan tro honom. --- Har ingen bil, blir och skaffa körkort sen KANSKE köpa bil, beroende om jag vill ha eller icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 *BILD* Ska vi tro dig? Han är p12, vem kan tro honom. --- Har ingen bil, blir och skaffa körkort sen KANSKE köpa bil, beroende om jag vill ha eller icke. Oh dear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 lul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 lulyääh mopedbil (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.