Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) Hejsan, har nyss fixat ett helt nytt team men behöver hjälp. Ska jag byta ut några pokémon? Vilka attacker ska jag använda? Hjälp Shiny Nidoking Attacker - Flamethrower Thunderbolt Endure Rest Item - Lum berry Nintetales Attacker - Flamethrower Fire Blast Dark Pusle Iron Tail Item - Charcoal Shiny Vileplume Attacker - Sunny day Energy Ball Solarbeam Moonlight Item - Heat Rock Quagsire Attacker - Surf Blizzard Hail Earthquake Item - Icy Rock Manectric Attacker - Thunder Thunderbolt Bite Iron Tail Item - Zap plate Pidgeot Attacker - Fly Air Slash Steel wing Facade Item - Sky Plate Edit: Ännu ett nytt team ;) Redigerat 13 Juni 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 hyper beam på en? lägger upp attacker såhär 5 15 15 20(30) jag menar hur många det finns av attacken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 hyper beam på en? lägger upp attacker såhär 5 15 15 20(30) jag menar hur många det finns av attacken Nja vet inte riktigt, har aldrig gillat hyper beam på grund av den recharge tid som måste göras, den har ju även väldigt lite pp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 mantine surf water pulse hudropump earthqake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 mantine surf water pulse hudropump earthqakeJa, om man e dum i huvet kanske... ALDRIG mer än en attack av varje typ, med undantag av status attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 ok jag tänker inte mycket :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 mantine surf water pulse hudropump earthqakeJa, om man e dum i huvet kanske... ALDRIG mer än en attack av varje typ, med undantag av status attacker. Lite egna förslag xd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 kolla serebii där ser du vilka atacker den kan lära sig och hur mycket de tar och om det är super efectiuve mot något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 kolla serebii där ser du vilka atacker den kan lära sig och hur mycket de tar och om det är super efectiuve mot något Kan väl bara se vilka ''naturliga'' attacker den kan lära sig där? (inte säker är inte inne där så särskilt mycket) Dom är som sagt i lv 100... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 jo man kan se vilka attacker de kan lära sig genom tm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 jo man kan se vilka attacker de kan lära sig genom tm Hittade :D Några tips på combos av attacker? såg just att dess speed fördubblas i regn...kanske skulle lära rain dance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 mmm det skulle va bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg