Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 De andra dådå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Mantine - Via Move Relearner - Psybeam, Signal Beam, Bubblebeam, Water Pulse, Hydro Pump Via TM- Water Pulse, Brine, Surf Arcanine - Via Move Relearner - Thunder Fang, Bite, Fire Fang, Extremespeed Via TM- Sunny Day+Solarbeam, Flamethrower, Facade, Overheat, Dragon Pulse Vileplume - Via Move Relearner - Petal Dance, Solarbeam Via TM- Sunny Day+Solarbeam, Giga Drain, Toxic, Sludge Bomb, Energy Ball, Grass Knot Orkar inte skriva de andra just nu för jag är för trött. Men varför har du två eld, två flygande och två vattenpokemon? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 17 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 (redigerat) varför har du två eld, två flygande och två vattenpokemon? -.- Har försökt ta pokémon som är super effective mot den som är super effective mot den innan därför :D Förresten var finns move relearner? Redigerat 17 Maj 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 varför har du två eld, två flygande och två vattenpokemon? -.- Har försökt ta pokémon som är super effective mot den som är super effective mot den innan därför :D http://pokemon.marriland.com/diamond_pearl/team_builder/ Rock, Elektrik, och Psychic så e du död... Försök byta så att du har så lite weakness som möjligt. Ta gärna hjälp av mitt team : http://pokemon.marriland.com/diamond_pearl/team_builder/ E dock inte färdig, men kommer se ut nått liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Du hade samma länk två gånger, verkar som att man inte kan visa upp team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Lånar tråden lite, är det här ett bra team: Donphan, Dewgong, Groudon, Salamance, Metagross, Pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Onödigt att ha två jordpokemon... Sen är allihop physical attackers, inte bra det heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Men vilken ska jag byta ut mot Groudon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Du hade samma länk två gånger, verkar som att man inte kan visa upp team?Jaha?? Jaja, skriver väl det här då.. Umbreon - confuse ray, Torment, Mean Look, Moonlight (left overs) Skarmory - Spikes, Toxic, Roar, Roost (Left overs) Gengar - Hypnosis, Thunderball/Curse, Dark pulse/Thunderball, Dreameater (Black Sludge) Garchomp - Earthquake, Sandstorm, Body slam/Stoneedge/Shadowclaw/Dragonclaw/Ironhead, Swords dance (Smooth Rock) Blizzey - Healingwish, Safeguard, Icebeam/Thunderball/Thunder/Solarbeam, Sunnyday/Raindance (Left overs) E som sagt inte färdig, och har inte kommit på den sista pokemonen, men har inte många weekness iaf. @Maximate: typ Gengar, Alakazam, Porygon Z, eller Gardevoir, eller liknande. Om du ska har full sweaper team, så har lika många spec sweapers som normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 (redigerat) Jag skulle satsa på ett tanklag, lite speed men desto mer skada och framför allt ska de tåla mycket. sjäv så har jag ett lag som funkar ganska bra i dubbelmatcher: Slaking + Dusknoir (med Skill Swap, byt med Slaking och sedan med motståndaren) Metagross (behövs det sägas något?) Umbreon (bästa tanken, efter Chuckle, satsa inte på skada) Dragonite (issvagheten är enda riktiga faran här, flygande, Earthquake missar) Milotic (har höga spec. stats, defence behöver EV-tränas) Redigerat 18 Maj 2010 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Ett tips är att lära en pokémon typ "Solar Beam" eller "Focus Punch"! Dom tar en runda att ladda upp,men lägg dit ett item som jag inte kmr ihåg vad det heter,så träffar du första rundan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Jag skulle satsa på ett tanklag, lite speed men desto mer skada och framför allt ska de tåla mycket. sjäv så har jag ett lag som funkar ganska bra i dubbelmatcher: Slaking + Dusknoir (med Skill Swap, byt med Slaking och sedan med motståndaren) Metagross (behövs det sägas något?) Umbreon (bästa tanken, efter Chuckle, satsa inte på skada) Dragonite (issvagheten är enda riktiga faran här, flygande, Earthquake missar) Milotic (har höga spec. stats, defence behöver EV-tränas) När jag skaffar mitt ds, så ska jag slakta dig, ända som är problem, är slaking, om du har bra attaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg