Schassen Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Är d nån som har spelat spelet? Jag fick d av en kompis över msn och jag tycker att d är jätte kul,men jag kollar på en kille som tydligen är mästare på d spelet(vet ej vem han är)och han gör saker som är omöjliga för både mig och min kompis, så nu undrar jag om d finns nåt sorts fusk till spelet och ja jag har kolla på fuska så d behöver ni inte säga åt mig att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Laddar man ner det eller köper man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 jag är inte säker hur man skaffar d tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 man laddar ned det, jag tycker inte att det e så roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 10 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2004 Behöver man fusk till det. Det är ju lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 det finns nog inget fusk för att det är ett jätte litet spel ju! men det är kul,...... har klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Var laddar man ner och vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) jag vet inte vart man laddar ner d men man kör motor-cykel och man ska ta äpplen och sen ska mål på så kort tid som möjligt och d värsta är att du får varken ramla eller slå i huvudet i banans tak för då dör du. Redigerat 12 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Man laddar ner det ifilarkivet här på fuska.se, finns redan en gammal tråd om detta... Men det är litet och kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) Den versionen som finns här SUGER!! Det e en shareware. Ja har orginalet på min burk. Ge mig din E-mail så skickar jag den eller om nån har MSN. Med denna version kan man göra sina egna banor. §1.13.../Draghon Redigerat 13 Maj 2004 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.