WASD Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Vad är det för fel på folket nu för tiden? Anmäler TPB länkar... Till dig som anmälde: Sitt ner, håll käften och låt bli kakburken!!! :angry: EDIT: Tack för länken btw =) Vafan, jag fick en tillsägelse för detta :huh: Kan någon berätta för mig vad jag skrev fel? Du skrev inget fel, moderatorerna gjorde fel. Jag är inte förvånad om jag får en tillsägelse för detta inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Airhead Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 vad var det billijean länkade till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 vad var det billijean länkade till?Den förbjudna piratviken som någon bestämt för sig att man inte får prata om på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.