Gäst CrazyCake Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Aja, Men jag har en webkamera med. Men när man spelar in på skärmen så blir det svarta streck, Går dem att ta bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Tror inte det, är det en tjockskärm du har? Om jag inte minns fel så kommer de svarta sträcken från en effekt som skärmen tydligen behöver för att funka, fast plattskärmar har de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Tror inte det, är det en tjockskärm du har? Om jag inte minns fel så kommer de svarta sträcken från en effekt som skärmen tydligen behöver för att funka, fast plattskärmar har de inte.Ja, Jag har en CRT skärm.Får väl koppla in mig gamla dator, Har för mig att den inte laggar lika hårt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.