Dellan Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 (redigerat) Hej! Jag har letat runder utan resultat, förutom virus :P Jag är i stort behov av Elfbot ng som funkar med tibia clienten 8.54, crackat såklart. Jag sitter på en windows vista (om det nu spelar roll). Kan något hjälpa mig att få Elfbot? Tack på förhand. EDIT: Finns det något annat program för att skjuta snabbare på OT servrar? Redigerat 21 Maj 2010 av Dellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Bah enligt mig finns det inte, Om du inte köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Jag är i stort behov, men jag tänker inte betala för den. Finns det annat program som man kan använda på OT servrar för att skjuta snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.