Hoppa till innehåll

1v1 Cage Match


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonaldDuckk

Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?

Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?

Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktiga boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut.

Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :)

Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det.

Redigerat av DonaldDuckk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?

Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?

Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktigt boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut.

Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :)

Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det.

 

Gå och lägg dig, Rättstavnings Nazist.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?

Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?

Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktigt boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut.

Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :)

Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det.

 

Source or gtfo

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...