Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar.Nej, ni MINI-nukeboostar. För att nukeboosta behövs åtta personer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar.Nej, ni MINI-nukeboostar. För att nukeboosta behövs åtta personer. Whatever, låt mig kalla det Nukeboosta om jag vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Det är ju som att kalla ett äpple för ett päron. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Det är ju som att kalla ett äpple för ett päron.Varför ska du alltid ha rätt? Jag får la förfan kalla det för Nukeboost om jag vill. Gå till din lilla håla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Du får kalla det det, men det är ändå fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag brukar också boosta ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Du får kalla det det, men det är ändå fel.Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 De har själva sagt att det var för att de bara kunde ha ett begränsat antal spellistor, dvs. de orkade inte koda in en scroll-knapp...de tog inte bort den för att göra plats, de bytte ju ut den mot team tactical bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Jag och min kompis Nuke-Boostar. inget att vara stolt över Jo! :) Är det därför du heter Nuke?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 (redigerat) Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktiga boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut. Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :) Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det. Redigerat 10 Juni 2010 av DonaldDuckk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktigt boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut. Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :) Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det. Gå och lägg dig, Rättstavnings Nazist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Säkert du som bara ville komma på en förklaring bara för att du vill ha rätt hela tiden. Föressten, borde inte du sova nu?Så, jag vill komma på en förklaring för att jag vill ha rätt?Du får nog jobba lite på svenskan där. Nukeboosting fanns först, sen kom man på att det gick att göra med bara två pers. också. Det blev att kallas "Mini-nukeboosting". Jag har varit medlem i riktigt boostingcommunitys (Som inte sysslar med saker som mininukeboosing) sen spelet kom ut. Btw, det ska vara "Föresten", och nä. Jag föredrar att inte sova från fem till tre på natten. :) Ja, jag vill ha rätt hela tiden. Och folk som du som ofta har fel hjälper mig att uppnå det. Source or gtfo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg