irak_king Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Tja jag undrar hur jag ska veta vad jag har för chip på mitt 360? ( chippat utomlands ) JÄTTE tacksam för svar! Redigerat 23 Maj 2010 av irak_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Öppna det och kolla vad det står på chippet? Skitlätt att öppna en sån där jävla plastlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Öppna det och kolla vad det står på chippet? Skitlätt att öppna en sån där jävla plastlåda. Sa du skitlätt? Kollade på youtube hur man gjorde och jag blev så j*vla yr, de kommer ta mig minst 1 timme! finns de inge snabbare sätt? Redigerat 23 Maj 2010 av irak_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 23 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Jag har ett chippat, inte flashat, betyder det att jag aldrig kommer få köra nyare spel som är brända :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Jag har ett chippat, inte flashat, betyder det att jag aldrig kommer få köra nyare spel som är brända :'( ? Du kan ju köpa ett chip med iExtreme LT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Öppna det och kolla vad det står på chippet? Skitlätt att öppna en sån där jävla plastlåda. Sa du skitlätt? Kollade på youtube hur man gjorde och jag blev så j*vla yr, de kommer ta mig minst 1 timme! finns de inge snabbare sätt? Men fail. Har du rätt skruvmejslar/insektsnycklar så är det hur lätt som helst. Jag har gjort det flera gånger, trust me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.