pach Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Man kan ju bygga robotar i the sims arbetsliv men jag förstår inte hur matoboten funkar skulle någon kunna beskriva det så vore jag väldigt tacksam. :D Redigerat 23 Maj 2010 av pach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 den lagar mat det kan du nog fatta sjäv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrPannkaka Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 kan någon säga vad den ultimata upfiningen är för något? och kan ni förklara vad alla stora upfiningar över tidsmaskin är för några ock vad de används till? taksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pach Skrivet 5 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 den lagar mat det kan du nog fatta sjävmen hur jag fattar inte det ska den bara göra mat 123 elr för det funkar ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg