cubone Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 tja nån som spelar desert operations isf adda mig som vän namn :Pp-pontus. pp-pontus det blev en siley istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 tja nån som spelar desert operations isf adda mig som vän namn :Pp-pontus. pp-pontus det blev en siley istället spelade det ett tag men tröttnade. För enformigt efter ett tag men helt ok. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Vad är detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Ett till Tribal Wars liknande skitspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Asså, jag har verkligen tröttnat på alla dessa web-browser spel i Travian stil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 För er som inte orka att googla. Länk: Spelet Spelet är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.