PussyCat Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 Tjena! Jag kommer inte åt min gMail, servern kan inte upprättas står det. Är det hela Google som failat eller ? För kommer heller inte åt skolans intranät som är baserat på Google. Någon som vet vad som hänt ? / Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 24 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2010 (redigerat) Tjena! Jag kommer inte åt min gMail, servern kan inte upprättas står det. Är det hela Google som failat eller ? För kommer heller inte åt skolans intranät som är baserat på Google. Någon som vet vad som hänt ? / Adi Om du hade varit smart hade du prövat www.google.se . Gmail funkar också perfekt. Redigerat 25 Maj 2010 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Ursäkta, men om du är totalt efterbliven och inte har något att tillföra så undvik gärna och svara. & nej gMail funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Skumt... Gmail funkar för mig, så det är nog inte hela Google som har failat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Anyway, måste vara fel hos dig, kolla modem/bredband och sådant. Google, gmail och alla funktioner funkar utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Fick nyss reda på att ComHem har serverproblem eller något här i krokarna.. S; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Hmm.... Måste vara nåt i "krokarna" eftersom att ComHem här funkar perfekt. Hoppas att det löser sig iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 Nu fungerar det, installerade om modemets drivrutiner eller något. Men kan fortfarande vara ComHem som spökar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 http://downforeveryoneorjustme.com/ @ thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2010 http://downforeveryoneorjustme.com/ @ thread Skit bra hemsida, Måste bara tacka. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.