KeeperofMee Skrivet 25 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2010 (redigerat) Hej jag undrar om det finns någon mer som spelar allods online av Gpotato ??? Info http://en.allods.gpotato.eu/ det går man omkring och gör uppdrag slåss lite Är man Ond är det Orcer, Arisen och Xadigans(Människor) Är man God är man Gibberlings, Älvor och Kanian(Människor) P.S God är Roligast Redigerat 1 Juni 2010 av Halloween Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Absolut ingen? det är ju skit roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Jag körde det förut, men jag tröttnade. Blev typ lvl 15. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 31 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 ok jagg är en level 5 Paladin och heter Xixaron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 ok jagg är en level 5 Paladin och heter XixaronJag var också Paladin, men det var så dåligt så det var faktist delvis därför jag slutade. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Vet inte vad det är, länk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 http://en.allods.gpotato.eu/ så nu har du en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Tack, Ska kolla lite "Gameplay" på YouTube och läsa lite om det.:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 jag spelar heter biarce och är orch är det nån här som är ond som skulle kuna bli vän med mig tråkigt att spela när man inte känner några svenskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 vilken server är du ond på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 (redigerat) zak Redigerat 4 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Jag är med ond på Zak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg