Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 jaså så var hade du tänkt att man skulle posta såna här trådar då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Man brukar posta om online spel här och single player på Dator forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) Man brukar posta om online spel här och single player på Dator forumet. Jag hade tänkt mig webbspel, det står ju på informationen eller vad det är när man ska in på forumet. Och alla spel här som andra har postat är ju webbspel. Webbspel = Onlinespel/Singleplayer. EDIT: Ehh , förutom dom posterna som är på sida 2 :S Redigerat 10 Juli 2010 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 men nu är den här föresten är det nån här som kan logga in på allods online jag kan inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epicLOLepic Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) kan inte heller logga in :o dom uppdaterar säkert nånting..hoppas jag ._. Redigerat 20 Maj 2011 av epicLOLepic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg