loopen Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Hur ändrar man användarnamn? Jag har kollat på mina inställningar men hittar ingenting! Och jag letar inte efter visningsnamnet, som WASD och admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Det går inte. Man kan bara ändra visningsnamnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Det går inte. Man kan bara ändra visningsnamnet.Mehh, bu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Men vad fan spelar det för roll då, användarnamnet är ju ara det du loggar in med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Jag vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Kan ju alltid prova att PMa admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Kan ju alltid prova att PMa admin. good luck to that Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Förut så fanns det inget "visningsnamn" utan när man bytte användarnamn så byttes login-namnet. Jag har bytt användarnamn 2 gånger tror jag för riktigt länge sen fast nu loggar jag in som WASD. Loggen på min profil säger att jag hetat WASD sen jag registrerade mig fast det stämmer inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 30 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 Förut så fanns det inget "visningsnamn" utan när man bytte användarnamn så byttes login-namnet. Jag har bytt användarnamn 2 gånger tror jag för riktigt länge sen fast nu loggar jag in som WASD. Loggen på min profil säger att jag hetat WASD sen jag registrerade mig fast det stämmer inte. Vad har du hetat då :cry: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 P12 namn som jag inte känner för att nämna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejosv Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 hehe jag hade också ett p12 namn förr men det va så länge sen så man kan inte se dem i loggen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 30 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2010 hur ändrar man namn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg