Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Finns det något spel där man kan köra Supermotard?

Om inte,finns det några cross/enduro spel där man kan ha KTM,Husaberg,Husqvarna?

Till PC eller? Vet att det finns ett lite äldre spel som heter MX Superfly, fast är tveksam om det finns på PC. Hade det på gamla Xboxet. Rätt kass känsla, men det var riktiga namn (Carmichael, Reed, Stenberg osv.) och märken (KTM, Husqvarna, Husaberg, Suzuki osv. Har dock för mig att Kawasaki hette Sakagawi eller nåt.). Och inte minst uppskattat rätt ljud till de olika modellerna.

Fanns massor av olika modes, som t.ex. Supercross, Freestyle. Utöver det fanns det massor av konstiga Modes där du t.ex kunde hoppa höjdhopp med crossen, eller 1 vs 1 där du spelar fotboll med crossen. Career mode är kul, där du tjänar pengar har jag för mig, så kan man köpa nya crossar. Du får även bestämma namn och skyddsutrustning (Fox, Alpinestars osv.), och även kön. Spelet hade multiplayer mode med, dock högst två spelare. Finns även en begränsad "Map Editor" som är rätt svåranvänd. Men som sagt, rätt kass spelkänsla. Men wtf, vill man ha känslan får du ge dig ut på crossbanan.

Redigerat av Dirtman
Skrivet (redigerat)

Är det 2-takt eller 4-takt eller båda?

Gamla xboxet säger du då kanske det finns till ps2.

Både och, på rätt modeller. Dvs. att t.ex. Husaberg är alltså fyrtakt. Det finns minst två modeller av varje märke. Utbudet av modeller beror lite på om du kör Freestyle eller Supercross. Alltså beroende på om du völjer Freestyle eller Supercross finns det olika modeller att välja mellan. Mkt möjligt att deet finns på PS2. Redigerat av Dirtman

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...