Facemeat Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Hejsan! Är det någon som vet när nästa generations Iphone ska släppas till Sverige? Skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Här!-!-! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 Den är inte ens utannonserad i USA, ha tålamod. 3GS släpptes för inte allt för längesen. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 31 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 och? frågade för att jag ville veta. Det är ju prat om den så jag vill ju veta när den släpps :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 och? frågade för att jag ville veta. Det är ju prat om den så jag vill ju veta när den släpps :) Men vafan använd Google. Efter sommaren någon gång, "Tror jag". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Den är inte ens utannonserad i USA, ha tålamod. 3GS släpptes för inte allt för längesen. -.- Han ville ha svar på sin fråga, och om du inte vet så ska du inte svara. Borde väl du veta, moderatorn? OnT: Enligt säkra källor släpps den lagom till hösten. Redigerat 1 Juni 2010 av Inloggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jag hörde någon stanns att man håller på att prova 4-g nätet i stockholm iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Iphone "4G" kommer att utannonseras den 7 juni, och släpps förmodligen någon gång under juli månad. För Sverige lär lanseringen dröja åtminstone ytterliggare en månad pga svårigheter att möta efterfrågan. Hoppas att det var svar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Sandkakans svar var det bästa svaret. Det var det jag ville veta. Nu kan ämnet låsas om inte en moderator går offtopic igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.