Tuuber Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Skrivet 1 Juni 2010 Finns de någon Typ social Mw2 clan? Känns så segt o spela själv och att inte spela för något riktigt...?
Pomegranate Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Om du menar PC så finns http://steamcommunity.com/groups/counterexpert men den e inte seriös men det finns alltid nån medlem o spela med ;)
Torcida Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Starta en clan med dina vänner vettja, det gjorde jag, kolla min tråd
Tuuber Skrivet 4 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Juni 2010 Glömde skriva att jag menade PC Skulle gärna starta en clan med mina vänner, men de e bara ja o två till av dom ja känner som spelar på PC, men man får väll antagligen hitta på ngt :D
Pomegranate Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Skrivet 10 Juni 2010 Glömde skriva att jag menade PC Skulle gärna starta en clan med mina vänner, men de e bara ja o två till av dom ja känner som spelar på PC, men man får väll antagligen hitta på ngt :D Om ni startar en clan får jag vara med då :huh:
Rekommendera inlägg