iCUbe Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Hej, Vet ni någon bra server där det spelar ganska mycket Svenskar? För jag har ingen att spela med och då är det inge kul, tipsa någon bra tack:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Darksorrow är en bra server, många svenskar och jag spelar även där som både horde och ally, fast bäst som horde (4 80s), men lvlar atm upp en human mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Darksorrow är en bra server, många svenskar och jag spelar även där som både horde och ally, fast bäst som horde (4 80s), men lvlar atm upp en human mage. Okej, Då gör jag nog en gubbe där. Vad heter dina 80s btw? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Outland är känd för att vara proppad med svenskar vad jag vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 MOONGLADE! Nä, stay away Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Moonglade är trevlig ju! :c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Moonglade är trevlig ju! :cJag vet, men jag vill inte ha flera dkswe där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Moonglade är trevlig ju! :cJag vet, men jag vill inte ha flera dkswe där Okej, misstänkte lite så. Visste inte att du körde där :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Moonglade är trevlig ju! :c Jag vet, men jag vill inte ha flera dkswe där Okej, misstänkte lite så. Visste inte att du körde där :o Jag spelade där typ 4 år sen, sen vid wotlk release bytte jag till Argent Dawn, nu tillbaka till moonglade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Shattred hands är typ 90% svensk. Om du vill ha en svensk server så rekommenderar jag den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Bloodscalp är rätt så "svenskt", finns en del hungarian-people också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Större delen av Vashj är svenskt, det är bra pve men dåligt med pvp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg