knark Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Outland är fullproppat med svenskar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 (redigerat) Ravencrest ( dvs om du kommer in) iaf den servern har ganska många svenskar och danskar, pvp är det ingen brist på och det är enormt mycket pve, innan jag skaffade spam addon så var jag tvungen att fördubbla chatten för att se vad mina guildies skrev eftersom alla skrev hela tiden om olika raids, instancer. (i stormwind) Redigerat 10 Juni 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Hakkar.. haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Frostmane finns det väldigt många svenskar på, fast jag rekomenderar dig inte att börja, redan tillräckligt med folk och lagg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg