Blir så jävla lack...
I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet...
Någon som håller med? Eller har andra åsikter?:P
Blir så jävla lack...
I var och varannan CoDMw2 map man kör t.ex free-for-all är de alltid några som ska hålla på o boosta o hålla på, de har förstört hela spelet...
↗ till inläggetJag tycker tyvärr att det är IW:s fel att det har ökat med boostare i FFA, Ground war m.m.Blir så jävla lack...
Därför IW tog bor cage match från deras playlist men det är ju roligt att döda boostare så man får lite free kills =)
.
Jorrå klart, de e roligt o döda dom när man väl kommer åt dem;)
Men inte så kul när man joinar sen 1 min senare så vinner dom nästan och alla andra har drygt dödat runt 10 pers?
↗ till inläggetMen du kan spectata motståndarna när du joinar en kort stund så då kan du kolla efter vart dom sitter och booster t.ex Nukes.Jorrå klart, de e roligt o döda dom när man väl kommer åt dem;)
Men inte så kul när man joinar sen 1 min senare så vinner dom nästan och alla andra har drygt dödat runt 10 pers?
Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.
↗ till inläggetJag tror snarare att de tog bort Cage Match för att många boostade headshots där.Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tror snarare att de tog bort Cage Match för att många boostade headshots där.Dem tog bort Cage Match så att folket skulle kunna boosta i FFA och Domination istället. Bra jobbat IW.
Det var det jag menade.
↗ till inläggetSpectäjta innan du börjar FFA matchen så ser du vart dom boostar. sen när dom har 19 kills kanske. (oftast Nuke boosters)Blir så jävla lack...
så dödar du dom. då orkar dom börja om..
jag har märkt mycket mindre boosters på FFA nu, har spelat FFA i två dagar och inte stött på en enda, men jag stötte på Tejb i onsdags ;D det var skoj ^^
Såg 4 st som boostade på FFA, alla hade Tactical Insertion.
Fick 8 kills.
Det är riktigt kul att döda boosters.
Dom tog bort Cage Match för att de bara kunde ha ett begränsat antal playlists och det var då den minst populära.
↗ till inläggetnej, de tog bort cage match för att folk boostade, om du kollar i playlisten så ser du att det ligger team tactical istället nuDom tog bort Cage Match för att de bara kunde ha ett begränsat antal playlists och det var då den minst populära.
Jag boostade en gång på FFA det e skitkul
↗ till inläggetDenna pöjken vet vad han snackar om.Jag boostade en gång på FFA det e skitkul
Bara en liten n00b fråga nu: Vad e boosta?
↗ till inläggetBara en liten n00b fråga nu: Vad e boosta?
jag är kass på att föklara men jag ska försöka:
Boosta i cod fallet är att man är två kompisar som sätter sig på ett ställe.
Den ena blir dödad och den andra dödar.
Han som dödar får till exempel HS om man har bestämt det, eller dödar till 25killstreak och då kallar man in en nuke (nuke boostar)
Det är väl det jag kan föklara, som sagt: jag suger på att föklara så
Nejnejnej, det du talar om nu är MINI-NUKEBOOSTING!!!! Det finns runt fem andra populära sätt.
Det mest populära är väl Riot Shield-boosting.
Det går då ut på att du får tolv personer i en SnD lobby, alla med riot shields.
Då parar man upp en person från varje lag med en annan från det andra laget, och de turas om med att skjuta på varandras sköldar med Akimbo P90s och OMA.
250.000 XP per timme.
Det betyder ju ungefär att man försöker göra nåt snabbare, som attlevla upp. Eller att nukeboosta
(Kom ihåg, nukeboosting är att vara 8 personer i en FFA lobby, en olik person dödar de sju andra varje match)
↗ till inläggetNejnejnej, det du talar om nu är MINI-NUKEBOOSTING!!!! Det finns runt fem andra populära sätt.
Det går då ut på att du får tolv personer i en SnD lobby, alla med riot shields.
Då parar man upp en person från varje lag med en annan från det andra laget, och de turas om med att skjuta på varandras sköldar med Akimbo P90s och OMA.
250.000 XP per timme.
Det betyder ju ungefär att man försöker göra nåt snabbare, som attlevla upp. Eller att nukeboosta
(Kom ihåg, nukeboosting är att vara 8 personer i en FFA lobby, en olik person dödar de sju andra varje match)
Boosting som boosting, herregud.
↗ till inläggetDom ända jag vet är Riot Shield Boosting och vanlig boosting med Tactical Insertion(stavning).Nejnejnej, det du talar om nu är MINI-NUKEBOOSTING!!!! Det finns runt fem andra populära sätt.
250.000 XP per timme.
Dom som jag stöter på i matcher är oftast Nuke Boosters.
Det är oftast 2 st, en av dom är den som ska döda och den andra blir dödad.
Den som ska bli dödad använder Tactical Insertion och den som dödar använder vapnet han ska boosta med + silencer.
Sen håller dom på tills dom får nuke...
Har aldrig sett nuke booster i XBL konstigt nog :huh:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in