Hoppa till innehåll

Yu-gi-oh Norrköping, Linköping.


antebajen
 Dela

Rekommendera inlägg

Söker någon eller flera att spela yu-gi-oh med!

Det värkar vara ett väldigt roligt och intressant spel. Men dock så är jag ganska ny, men jag har haft yu-gi-oh kort i många år och spelat lite smått med. Men jag har läst på massor och så. Kan nog tillräckligt. Kanske finns smådetaljer att lära. Skulle iaf vara kul att fixa ihop ett gäng och lira! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan spela med dig över webcam.

Ha webcamen siktad mot korten, och visa allt du gör bra så funkar det.

Har aldrig testat det ;p Vet inte äns om jag har en webcam ;p. Och känns nog lättare och skönare att träffas irl.

 

http://i29.tinypic.com/309n049.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan spela med dig över webcam.

Ha webcamen siktad mot korten, och visa allt du gör bra så funkar det.

Har aldrig testat det ;p Vet inte äns om jag har en webcam ;p. Och känns nog lättare och skönare att träffas irl.

 

Vet du ens vad en webcam är?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag kan spela med dig över webcam.

Ha webcamen siktad mot korten, och visa allt du gör bra så funkar det.

 

Har aldrig testat det ;p Vet inte äns om jag har en webcam ;p. Och känns nog lättare och skönare att träffas irl.

 

Vet du ens vad en webcam är?

 

Klart jag vet vad en webcam är herregud? Vilket sorts folk brukar du snacka med ? : O Ändå så jävla ful grafik har dom flesta och det hackar o laggar så vet inte ändå om jag har lust att köra webcam.

Redigerat av antebajen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha fick samma *klick* som ExorZ.

 

 

OnT: Man kan ju tolka att du inte visste vad en webcam är då du inte vet om du har någon, smartass!

 

Jasså? Tänkte att ni tror man är en liten p12 och dom brukar inte veta så mycket. Därför blev jag lite smått irriterad iaf.

Man måste ju snacka med p12er iaf om man tror att folk skulle hitta på en sån ursäkt för att man inte vet vad en webcam är. Som p12er troligtvis gör.

 

..Du ska filma några kort. o.O

Det spelar väl ingen roll om dte laggar.

 

Jo för mig gör det de. ;p Man ser ju säkert inte äns vilket kort det är eller nåt sånt. Vet inte har inte testat men jag kan tänka mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonaldDuckk

Och det är därför man använder msn på samma gång, så man kan fråga frågor och sånt.

Och när du ska summona visar du kortet närmare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...