swagzter Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Finns det någon pålitlig sida där man kan köpa Xbox Live koder direkt över internet? Alltså inte Microsofts, utan något annat ställe? Citera
swagzter Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2010 Webhallen.com? Där köper man väl hem till postlådan? Jag vill ha koden direkt i webbläsaren. Citera
Tilvas Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Skrivet 6 Juni 2010 Dom brukar skicka Gamecards via mail men vet inte om dom gör det med Ms points och Xbox live guld Citera
Wadeez Skrivet 9 Maj 2012 Rapport Skrivet 9 Maj 2012 Jag brukar köpa mina points hos www.livekoder.com får koden direkt levererat på min email och sen har jag den på min beställningshistorik också, dem använder payson som betalnings modul Citera
Distinction Skrivet 27 Maj 2012 Rapport Skrivet 27 Maj 2012 Köpte 12 månader på tradera för någon månad sedan, inga problem var det där! (runt 300kr vs ~499 i butik) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.