Gäst Spirtual Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Ja till Kerry så slipper vi Bush's j*vla diktatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag tycker att George Buch är en dålig President,hoppas nån annan som är bättre än han vinner i valet.Om George skulle få bestämma så skulle inte Europa få finnas för han är rädd att att det kommer att bli ett enda stort land,och om de skulle bli krig me ett land som ä me i EU så skulle alla andra EU länder gå imot USA.De ä va han tror i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Bush tror att han äger hela USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 hoppas kerry blir ny president Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 det blir han nog först trodde jag att det var jim kerry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Hoppas att bush inte hinner göra mer sk*t innan valet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 det hinner han nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Ingen kan vara lika förbannad som jag!! (tror jag) Eftersom jag hör till Irak egentligen! ARGH!!! :angry: Alla vi som hatar Bushen klappar nu! Joo, jag, för det gjorde jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag tycker inte ni kan säga att bush är värre än saddam saddam har ju för f*n doppat folk i SYRA!!! och dödat hela byar med giftgas men jag håller med åda två är vidriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 mm saddam e lite värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Allså saddam är ju bara :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.