Gäst max99 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 ja men inte på tal om bush han e ju helt *fucked up* ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 hehe typ ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Har aldrig hört talas om dom där bush eller saddam. Bara litte om binladin. jag läser alldrig tidningen ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spämmah Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 <onödigt spamm> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vad säger er att det kommer bli bättre med kerry? när bush vann valet sa alla: ohhh va häftigt, äntligen en bra ledare Kanske det blir likadant med kerry! vem vet? Ta inte ut något i förväg!! ps. jag gillar INTE bush ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Nja, tror det blir bättre med Kerry. Bush fuskade till sig sin seger ju. Om Al Goore vunnit kanske saker och ting varit annorlunda.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 kanske... kanske inte.. det som har hänt går inte att ändra på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Visserligen... Men det går att förbättra! Det är bara att hoppas på det bästa, och hoppas på att historien inte återupprepar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jo... iofs... det kan ju inte bli sämre iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jäklar var Kerry måste ligga i om han strävar efter att bli sämre än Bush... Han måste banne mig vara utbildad idiot och kurs etta.... Tror att Michael Moore gillade honom, och han har ju rätt bra omdömme så jag tror att Kerry kommer att göra framsteg... till det bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 asså... jag menade inte att kerry skulle vara sämre... men han har ganska bra förutsättningar om han e efter bush eftersom det inte (som jag sa) kan bli sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Ja alla som vill ha bush huvud på silverfat vet vad dem pratar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.