Chihuahua Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Det ska ha funnits tillräckligt med kärnvapen o dyl för att ha kunnat spränga jorden, vad var det, fyra gånger om eller nåt sånt. Behöver jag nämna vilka som hade en stor del av detta... Men bara en liten grej, var det nån som tittade på TT i morse? Där berättades det (om jag minns rätt) om den "trevliga" filmen som släppts på arabiskt IT. Några irakier hade visst fångat en, enligt TT oskyldig, amerikan, fått denna att berätta sitt namn och föräldrarnas, sedan hade de visat upp hans huvud... Varför gör de detta? För att statuera exempel, eller vad? Ärligt talat gör det bara mig mer osäker på vilken sida jag står på... de är ju inte mycket bättre när de gör så. Till K3nG4: Du hade visst hört om en flicka som torterats där. Det finns många berättelser om tortyren på troende i Kina, och i som du sa Nordkorea. Gå t.ex. in på Falun Gongs hemsida (sök på t.ex. Google) så har de mer eller mindre "trevliga" bilder på människor som gått genom tortyren. Vad folk inte fattar är att man inte kan tvinga någon att tro på något annat. Det som skett och sker i Irak är förskräckligt, men nästan inget rapporteras om läget för folk som inte håller med staten borta i Kina... vilket är mycket värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 (redigerat) "lite onödig fakta" 1962 hade sovjet nog med kärnvapen för att spränga jorden 3 gånger om. USA hade nog med kärnvapen för att spränga jorden 10 gånger om. och d var ju då...ni kan ju tänka er hur mycket kärnvapen usa har nu och dom skrotar dom inte heller som sovjet gör,utan försöker utveckla mini-kärnvapen istället. Men jag fattar inte vad dom ska med alla kärnvapen till för dom används aldrig mer än mot japan 1945. men dom har sakt att om saddam hade använt kemiska eller biologisk vapen i gulf kriget-91 så hade usa använt sina kärnvapen. Aja back to topic now. Redigerat 12 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 så dåligt med tortyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 så dåligt med tortyr! det tycker vi allihopa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) kolla --> här <--... fyfan vad hemskt :( det är iaf inget blod på bilden men andå :( Redigerat 14 Maj 2004 av Smach Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 :( Håller med dig... Hemskt, faktiskt.. Vissa kanske tänker på den bilden som komisk, men det är den inte. Dom tvingar ju en pojke att bära ett vapen och uniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) kolla --> här <--... fyfan vad hemskt :( det är iaf inget blod på bilden men andå :( d där tyckte jag var en sjuk bild Redigerat 14 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 tack :) Har du nån gång varit i Irak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Mysko Valuta får jag säga... Dinár... Jepp, det är synd att Irak är så fattigt just nu.. Redigerat 14 Maj 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Bush är en j*vla buske som inte bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Nää, synd det.. :( Jag väntar på att det ska bli fred, så att jag äntligen får åka till Irak, och se det.. *snyft* Det är så hemskt i Irak just nu, och fattigt.. En Svensk krona motsvarar mer än 1000 Irakiska Dinár :( jag vill också åka dit.min bästa kompis släkt bor där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det har jag inte läst men det låter inte så roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.