Hoppa till innehåll

Torturen.


incognito

Rekommendera inlägg

(Knuckles @ 14/05-2004 12:01:17)

Mysko Valuta får jag säga... Dianér... Jepp, det är synd att Irak är så fattigt just nu..

Dinar om jag får be ;)

Hata, hata, hata Saddamp!

Hata, hata, hata George W. Buske!

Så du hatar både Saddam Hussein och George W. Bush? Okej. Undrade bara. Jag menar inte att det är nåt konstigt med det, jag förstår dig alltså.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 154
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Rumiko @ 15/05-2004 19:16:11)
(Knuckles @ 14/05-2004 12:01:17)

Mysko Valuta får jag säga... Dianér... Jepp, det är synd att Irak är så fattigt just nu..

Dinar om jag får be ;)

Hata, hata, hata Saddamp!

Hata, hata, hata George W. Buske!

Så du hatar både Saddam Hussein och George W. Bush? Okej. Undrade bara. Jag menar inte att det är nåt konstigt med det, jag förstår dig alltså.

jag gillar inte heller båda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller med er alla... det är hemskt.

men när dom där personerna kidnappade amreikanen, och sen halshögg honom inför videokamera, jag tror kanppast de kommer gjöra det hela med toryren av irakiska fångar bättre <_<

nej iof...

bara inte tortyrsoldaterna halshugger en irakisk fånge :(

det borde ju finnas nån enklare lösning...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bobby Orr

Alla här har väl sett bilderna där amerikanarna torterar Irakiska fångar? Dom vidriga, äckliga, snuskiga bilderna? Jag fattar inte att nån människa gör så.. Fy f*n, hade jag varit släkt med den där tjejen som poserar på flera bilder så hade jag spytt på henne. Och George Bush eller CIA verkar knappt bry sig.. Inte Tony Blair heller.. Är det de USA kallar demokrati? Folkvälde? Bullshit. Det är f*n på gränsen till diktatur. Bush bara snackar på i sina jädra skitsnack-tal medans amerikanska soldater torterar Irakiska och Iraniska människor dom har fångat på gatan.

Jag hoppas att John Kerry snart blir president i USA så att det blir lite ordning på landet. Om han inte blir president så hoppas jag på amerikansk revolution. Fy f*n asså.

 

Kalla detta spam om ni vill, jag sticker härifrån ändå.

 

 

PS. Det ska vara "Tortyren" inte "Torturen" .DS

Bush, Rumsfeld och Blair bryr sig visst!

Rejält också!

Rumsfeld har åkt ner till Irak bara för att be om ursäkt!

Tortyren är hemsk men USA och Storb. bryr sig visst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför trackar ni ner bilderna? jag tycker dessa bilder är det bästa med det hela kiget, utan dom så hade ni inte kunnat sitta här och säga vad ni tycker om bilderna.

utan dessa bilder skulle ni inte veta om det som händer i fängelserna. plus så måste nu tänka på att vara soldat i ett land, ett land där sina "bröda soldater" ständigt blir skjutna, mycket tryck från alla sidor av världen, plus är mycket av tortyren för att få respekt bland fångarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...