Arwen Undomiel Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Knuckles @ 14/05-2004 12:01:17) Mysko Valuta får jag säga... Dianér... Jepp, det är synd att Irak är så fattigt just nu.. Dinar om jag får be ;) Hata, hata, hata Saddamp! Hata, hata, hata George W. Buske! Så du hatar både Saddam Hussein och George W. Bush? Okej. Undrade bara. Jag menar inte att det är nåt konstigt med det, jag förstår dig alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (Rumiko @ 15/05-2004 19:16:11) (Knuckles @ 14/05-2004 12:01:17) Mysko Valuta får jag säga... Dianér... Jepp, det är synd att Irak är så fattigt just nu.. Dinar om jag får be ;) Hata, hata, hata Saddamp! Hata, hata, hata George W. Buske! Så du hatar både Saddam Hussein och George W. Bush? Okej. Undrade bara. Jag menar inte att det är nåt konstigt med det, jag förstår dig alltså. jag gillar inte heller båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 jag håller med er alla... det är hemskt. men när dom där personerna kidnappade amreikanen, och sen halshögg honom inför videokamera, jag tror kanppast de kommer gjöra det hela med toryren av irakiska fångar bättre <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 jag håller med er alla... det är hemskt. men när dom där personerna kidnappade amreikanen, och sen halshögg honom inför videokamera, jag tror kanppast de kommer gjöra det hela med toryren av irakiska fångar bättre <_< nej iof...bara inte tortyrsoldaterna halshugger en irakisk fånge :( det borde ju finnas nån enklare lösning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Alla här har väl sett bilderna där amerikanarna torterar Irakiska fångar? Dom vidriga, äckliga, snuskiga bilderna? Jag fattar inte att nån människa gör så.. Fy f*n, hade jag varit släkt med den där tjejen som poserar på flera bilder så hade jag spytt på henne. Och George Bush eller CIA verkar knappt bry sig.. Inte Tony Blair heller.. Är det de USA kallar demokrati? Folkvälde? Bullshit. Det är f*n på gränsen till diktatur. Bush bara snackar på i sina jädra skitsnack-tal medans amerikanska soldater torterar Irakiska och Iraniska människor dom har fångat på gatan. Jag hoppas att John Kerry snart blir president i USA så att det blir lite ordning på landet. Om han inte blir president så hoppas jag på amerikansk revolution. Fy f*n asså. Kalla detta spam om ni vill, jag sticker härifrån ändå. PS. Det ska vara "Tortyren" inte "Torturen" .DS Bush, Rumsfeld och Blair bryr sig visst!Rejält också! Rumsfeld har åkt ner till Irak bara för att be om ursäkt! Tortyren är hemsk men USA och Storb. bryr sig visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) Ush(bush), Blä(blair) opch Saddamp(saddam) alla tre e puckade men mest bush jag tycker också det är så j*vla synd om Irak. Redigerat 16 Maj 2004 av gissa92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Ush(bush), Blä(blair) opch Saddamp(saddam) alla tre e puckade men mest bush jag tycker också det är så j*vla synd om Irak. det är va ju synd om amerikanen som blev avrättad också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) Halshuggningen av amerikanen kan vara en bluff! Kolla själva HÄR Rumsfeld kan gå fri från tortyren! Kolla själva HÄR EDIT:d är ingen film utan bara en artikel på aftonbladet Redigerat 19 Maj 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Halshuggningen av amerikanen kan vara en bluff! Kolla själva HÄR Rumsfeld kan gå fri från tortyren! Kolla själva HÄR inte en chans att jag kollar på det :ph34r: men efter alla "avrättnings" filmer jag har sett så e den nog inte SÅ falig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Det är ingen film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Det är ingen film menar du Schassen´s länkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 varför trackar ni ner bilderna? jag tycker dessa bilder är det bästa med det hela kiget, utan dom så hade ni inte kunnat sitta här och säga vad ni tycker om bilderna. utan dessa bilder skulle ni inte veta om det som händer i fängelserna. plus så måste nu tänka på att vara soldat i ett land, ett land där sina "bröda soldater" ständigt blir skjutna, mycket tryck från alla sidor av världen, plus är mycket av tortyren för att få respekt bland fångarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.