Bullaregott Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 det är ju rätt åt dem! såg ni inte vad Irakierna gjorde med Usas soldaterrs kroppar?? hängde dom effter en bil och så!! Pm a mej om du vill nååty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 GODA NYHETER! en av tortyrledarna har nu blivit dömd till 1års fängelse. borde ha blivit mer men men.... det är alltså den manliga soldaten som vi sätt i många foton där iraker torteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Alla här har väl sett bilderna där amerikanarna torterar Irakiska fångar? Dom vidriga, äckliga, snuskiga bilderna? Jag fattar inte att nån människa gör så.. Fy f*n, hade jag varit släkt med den där tjejen som poserar på flera bilder så hade jag spytt på henne. Och George Bush eller CIA verkar knappt bry sig.. Inte Tony Blair heller.. Är det de USA kallar demokrati? Folkvälde? Bullshit. Det är f*n på gränsen till diktatur. Bush bara snackar på i sina jädra skitsnack-tal medans amerikanska soldater torterar Irakiska och Iraniska människor dom har fångat på gatan. Jag hoppas att John Kerry snart blir president i USA så att det blir lite ordning på landet. Om han inte blir president så hoppas jag på amerikansk revolution. Fy f*n asså. Kalla detta spam om ni vill, jag sticker härifrån ändå. PS. Det ska vara "Tortyren" inte "Torturen" .DS vadå? jag hejar på BUSH, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om Irak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) Om jag ska vara ärlig, så är Bush värre än Saddam.. Och allt Irak vill nu är att få vara ifred.. Kan inte amerikanerna fatta det!!?? *snyft*Hur många kurder har Bush mördat med vilje? 0Hur många gånger har Bush gett order att tortyr ska genomföras? 0 Har Bush vidriga avrättningar på öppna torg? Nej! Tortyr har utförts UTAN order från Rumsfeld och Bush! Snacka inte skit om Bush och Rumsfeld när de ursäktar för något som de inte gjort! NU BLEV JAG ARG!!!!!! :angry: :angry: :angry: PS. Tack Xade Redigerat 25 Maj 2004 av Sauron_VI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (Bobby Orr @ 25/05-2004 18:49:34) Om jag ska vara ärlig, så är Bush värre än Saddam.. Och allt Irak vill nu är att få vara ifred.. Kan inte amerikanerna fatta det!!?? *snyft* Hur många kurder har Bush mördat med vilje? 0 Hur många gånger har Bush gett order att tortyr ska genomföras? 0 Har Bush vidriga avrättningar på öppna torg? Nej! Tortyr har utförts UTAN order från Rumsfeld och Bush! Snacka inte skit om Bush och Rumsfeld när de ursäktar för något som de inte gjort! NU BLEV JAG ARG!!!!!! :angry: :angry: :angry: PS. Tack Xade eller hur det e inte bushs fel, har han personligen torterat nån?? svar NEJ och hur kan man säga att ush e värre än saddam, saddam han GER order om tortyr! så tänk er för innan ni skriver! dessutom utan USA vore sverige ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 vad har USA gjort för sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Joo.. Dom springer in och tar två st (troligen oskyldiga) snubbar och för dem till ett fängelse i Egypten, där väntar tortyr osv...(IRONI) snälla nån usa bryr sig bara om cash.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 bara så ni vet så har sverige utvecklat vapen åt USA som dom använde/använder i irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 vad har USA gjort för sverige? UTAN USA SKULLE VI I SVERIGE VARIT TYSKAR!!! dem vann ju andra världs kriget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 (Xade @ 28/05-2004 15:06:40) vad har USA gjort för sverige? UTAN USA SKULLE VI I SVERIGE VARIT TYSKAR!!! dem vann ju andra världs kriget... jo iof men USA gör saker som inte e så bar ocskå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Alltså vad handlar detta om? Börjar bli lite rörigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Läs första inläget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.