Hoppa till innehåll

Torturen.


incognito

Rekommendera inlägg

Först vill jag säga att jag står inte på någons sida p.g.a av att bush babblar om att olika länder har kärnvapen först var det iran därefter var det irak och strax därefter anklagade han egypten för att ta emot kärnvapen ifrån irak, men sasddam mördar sitt eget folk med kärnvapen och torterar dem. OBS! Jag säger inte att jag står på buskens sida nu och jag tycker att denna förbannade tortyr och avrättning ja hela J*vla kriget e så onödigt.

 

Detta kanske e lite off topic men ändå

Under andra värdskriget va ju hitler i makten i tyskland och han ville ju skaffa livsrum till tyskarna d.v.s att dem skulle ha hur mycket plats att leva på som helst, han tog ju över hela europa och asien och stora delar av afrika också och han skulle ju införa en helt ny valuta i stort sett hela världen, hans mål va ju garranterat att ta över hela världen och ha ett ända "stort Tyskland". (då kommer jag att tänka på Bush som anklagar "halva" världen för att ha kärnvapen jag får det intrycket att han vill ta över världen precis som Hitler). (Jag kommer även att tänka på EU som breder ut sig i hela världen med sin nya valuta € Det blir ju som hitler har velat fast efter hans tid). Så enligt mig så är det fel på hela J*VLA världen inte på alla människor men i det stora hela alltså. <_< <_< <_< :(

Det är faktiskt lite sant det här med EU och EMU.. Dom sprider sig.. Men nu är det bara jag som sprider mina kommunistiska ideologier, och alla blir arga om jag gör det så jag slutar här ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 154
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(Ratchet @ 30/06-2004 10:33:37)

Ingen kan vara lika förbannad som jag!! (tror jag) Eftersom jag hör till Irak egentligen! ARGH!!!  :angry:

Alla vi som hatar Bushen klappar nu!

Klapp Klapp och Klapp 1 000 gånger igen! :angry:

 

Bush= :evil: men han tror att han är :kung:

bush är ju bäst av alla hoppas han vinner valet

 

saddam, en idiot hoppas han får dödsstraff

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...