Ytterman Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Först vill jag säga att jag står inte på någons sida p.g.a av att bush babblar om att olika länder har kärnvapen först var det iran därefter var det irak och strax därefter anklagade han egypten för att ta emot kärnvapen ifrån irak, men sasddam mördar sitt eget folk med kärnvapen och torterar dem. OBS! Jag säger inte att jag står på buskens sida nu och jag tycker att denna förbannade tortyr och avrättning ja hela J*vla kriget e så onödigt. Detta kanske e lite off topic men ändå Under andra värdskriget va ju hitler i makten i tyskland och han ville ju skaffa livsrum till tyskarna d.v.s att dem skulle ha hur mycket plats att leva på som helst, han tog ju över hela europa och asien och stora delar av afrika också och han skulle ju införa en helt ny valuta i stort sett hela världen, hans mål va ju garranterat att ta över hela världen och ha ett ända "stort Tyskland". (då kommer jag att tänka på Bush som anklagar "halva" världen för att ha kärnvapen jag får det intrycket att han vill ta över världen precis som Hitler). (Jag kommer även att tänka på EU som breder ut sig i hela världen med sin nya valuta € Det blir ju som hitler har velat fast efter hans tid). Så enligt mig så är det fel på hela J*VLA världen inte på alla människor men i det stora hela alltså. <_< <_< <_< :( Det är faktiskt lite sant det här med EU och EMU.. Dom sprider sig.. Men nu är det bara jag som sprider mina kommunistiska ideologier, och alla blir arga om jag gör det så jag slutar här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 man bara så ni vet så har man kommit fram till att varken Bush eller Rumsfeld kan få skulden för tortyren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 på bilderna ser ju dom som torterar glada ut och i tidningen läste jag att några blev sönderslitna av schäferhundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Faan va hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Ingen kan vara lika förbannad som jag!! (tror jag) Eftersom jag hör till Irak egentligen! ARGH!!! :angry: Alla vi som hatar Bushen klappar nu! Klapp Klapp och Klapp 1 000 gånger igen! :angry: Bush= :evil: men han tror att han är :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 han kommer att förlora valet!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (Ratchet @ 30/06-2004 10:33:37) Ingen kan vara lika förbannad som jag!! (tror jag) Eftersom jag hör till Irak egentligen! ARGH!!! :angry: Alla vi som hatar Bushen klappar nu! Klapp Klapp och Klapp 1 000 gånger igen! :angry: Bush= :evil: men han tror att han är :kung: bush är ju bäst av alla hoppas han vinner valet saddam, en idiot hoppas han får dödsstraff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 bush e inte bäst! han har f*n inte en enda känsla i sig det j*vla svinet!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 ush bush! Om saddam startat kriget och bush bara hade försvarat sig hade det varit en sak me det var ju bush som startade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 hoppas att han förlorar vadet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Tror han gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.