Gäst nomercy421 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Tja, har fått ny dator Vad tycker ni om den? Item Description The Dell Inspiron Desktop PC comes fully loaded with advanced features and software, making it a great choice for your home base. You can store your favorite photos and home videos on its 1TB hard drive, or watch your favorite movies on the 23" widescreen display backed by 7.1 channel audio. Dell Inspiron Desktop PC: Windows 7 Home premium AMD Athlon II X4630 processor 2.8GHz, 2MB L2 Cache 4 kärnig Update 6GB DDR3 system memory Enough memory to handle today's most memory-hungry applications 1TB 7200 rpm hard drive Store your photos, music, videos, documents and more with plenty of storage space to spare 16X DVD/CD burner drive Play and create CDs and DVDs with this DVD burner Wired Ethernet Connect the Dell Inspiron Desktop PC to a broadband modem or network with the integrated Ethernet LAN 23" diagonal LCD widescreen flat panel display Integrated ATI Radeon HD4200 graphics Additional Features: 19-in-1 digital media card reader AC power supply included Integrated 7.1 channel audio with Dell AX210 speakers USB keyboard with Dell optical USB mouse Redigerat 6 Juni 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Väldigt dålig för spel, integrerat grafikkort, gammal athlon processor och framförallt så är det en OEM dator. Men ska du endast surfa på den så fungerar det väl säkert bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Väldigt dålig för spel, integrerat grafikkort, gammal athlon processor och framförallt så är det en OEM dator. Men ska du endast surfa på den så fungerar det väl säkert bra. Ska nog köpa nytt grafik kort. Processorn är bra. 4 kärnig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Väldigt dålig för spel, integrerat grafikkort, gammal athlon processor och framförallt så är det en OEM dator. Men ska du endast surfa på den så fungerar det väl säkert bra. Ska nog köpa nytt grafik kort. Processorn är bra. 4 kärnig Lol, bara för att den har 4a kärnor betyder det inte att den är bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Väldigt dålig för spel, integrerat grafikkort, gammal athlon processor och framförallt så är det en OEM dator. Men ska du endast surfa på den så fungerar det väl säkert bra. Ska nog köpa nytt grafik kort. Processorn är bra. 4 kärnig Lol, bara för att den har 4a kärnor betyder det inte att den är bra... Nej, Men den har mera "plats". den blir inte lika trött typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Den har faktiskt väldigt lite "plats" eller cache minne som det heter. Endast 512kb L2 Cache per kärna. Därav inte särskilt snabb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) "Varumärkesdatorer" (eller vafan det heter) suger. Speciellt Dell. Bygg en egen nästa gång. Btw, KalphiteQ har i flera trådar stängt ihop bra paket. Kolla in dom ;) Redigerat 6 Juni 2010 av XxMENLOLxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) "Varumärkesdatorer" (eller vafan det heter) suger. Speciellt Dell. Bygg en egen nästa gång. Btw, KalphiteQ har i flera trådar stängt ihop bra paket. Kolla in dom ;) Jag tycker att min är bra. jag frågade bara vad ni tyckte om den.. <_< och detdär är inte ens mina delar typ. tog bara random från nätet Redigerat 6 Juni 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 "Varumärkesdatorer" (eller vafan det heter) suger. Speciellt Dell. Bygg en egen nästa gång. Btw, KalphiteQ har i flera trådar stängt ihop bra paket. Kolla in dom ;) Jag tycker att min är bra. jag frågade bara vad ni tyckte om den.. <_< och detdär är inte ens mina delar typ. tog bara random från nätet Formulera dig bättre så vi fattar vad du skriver. Athlon är en gammal processor som är väldigt seg nu för tiden. Phenom eller intel i7 är väl det man helst ska ha nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 "Varumärkesdatorer" (eller vafan det heter) suger. Speciellt Dell. Bygg en egen nästa gång. Btw, KalphiteQ har i flera trådar stängt ihop bra paket. Kolla in dom ;) Jag tycker att min är bra. jag frågade bara vad ni tyckte om den.. <_< och detdär är inte ens mina delar typ. tog bara random från nätet Formulera dig bättre så vi fattar vad du skriver. Athlon är en gammal processor som är väldigt seg nu för tiden. Phenom eller intel i7 är väl det man helst ska ha nu? som sagt, Det är inte riktigt mina delar. jag har intel. Kom jag på nu..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Vad har du för delar då, om inte det där var dina? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 "Varumärkesdatorer" (eller vafan det heter) suger. Speciellt Dell. Bygg en egen nästa gång. Btw, KalphiteQ har i flera trådar stängt ihop bra paket. Kolla in dom ;) Jag tycker att min är bra. jag frågade bara vad ni tyckte om den.. <_< och detdär är inte ens mina delar typ. tog bara random från nätet Formulera dig bättre så vi fattar vad du skriver. Athlon är en gammal processor som är väldigt seg nu för tiden. Phenom eller intel i7 är väl det man helst ska ha nu? som sagt, Det är inte riktigt mina delar. jag har intel. Kom jag på nu..... Haha bara för att alla säger att din dator suger behöver du inte hitta på massa skit :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg