PussyCat Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Det är fan bara äckligt :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inloggad Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Men förfan vad äckligt! Usch! Speaking of which, det där skulle nog Metallkillen gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Låten är så jävla kass. ''Pösh me, and jöst hört me, till i get sätisfäkton'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 (redigerat) Men förfan vad äckligt! Usch! Speaking of which, det där skulle nog Metallkillen gilla.Moget. Och nej jag gillade det inte.Äckligt. Redigerat 6 Juni 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Haha, sånt här är mysigt pojkar. Lär er att uppskatta det. Höhö. [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Originalet med kvinnor är ju mycket bättre. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 ARGH!! I'M BILND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 AARGH! MY EYES!!! MY BEAUTIFUL EYES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Pfft. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Finns en 'remake' med denna sången någonstans på youtube, gjord av svenskar. Stickan heter en av dom har jag för mig och är rödhårig tror jag. Kan inte hitta det någonstans just nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Lägg gärna upp den här om du hittar. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.