Olav96 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Hej jag behöver hjälp med Empire total war, jag har kunnat spela det förut men jag har installerat för många mods och spelet började att gå sönder. Då beslutade jag att avinstallera spelet men när jag gjort det så installerade jag spelet igen men då gick inte spelet att starta. Jag har veriferat alla filer och första gången saknades en fil men det gick ändo inte att starta spelet, jag veriferade alla filer igen men då saknades det ingen fil. Det gick inte att starta spelet. Vad ska jag göra. :( :( är tacksam till svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Vad får du för felmeddelande? Printscreen hade varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 Ok här är bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperNintendo Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Ser ut som att spelet har kraschat. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Kör spelet med kompatibilitetläge för windows XP , då spelet inte stödjer win 7. Det borde lösa ditt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Kör spelet med kompatibilitetläge för windows XP , då spelet inte stödjer win 7. Det borde lösa ditt problem Han använder inte ens win 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.