Hoppa till innehåll

Nytt Pokémon Spel! Söker Mer Folk Som Vill Hjälpa Till


Rekommendera inlägg

  • Svar 77
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Som rubriken lyder vill jag ha folk som hjälper till på ett nytt pokemon spel jag och Loopen/Maximate gör. Jag kan inte erbjuda er mycket förutom credits och möjligtvis lite fm.

 

Hoppas ni vill hjälpa till!

Vad är det ni behöver hjälp med då? Kodning, sprites...?

Redigerat av Antonioz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder vill jag ha folk som hjälper till på ett nytt pokemon spel jag och Loopen/Maximate gör. Jag kan inte erbjuda er mycket förutom credits och möjligtvis lite fm.

 

Hoppas ni vill hjälpa till!

 

Vad är det ni behöver hjälp med då? Kodning, sprites...?

 

Med lite allt möjligt storyn, kodning och sprite, kan ju fixa allt själv men jobbigt att göra ALLT.

 

Jag skulle kunna hjälpa till, om det är programmering i GM.

Nja GM är ganska simpelt och man kan inte göra så bra spel men du får gärna vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder vill jag ha folk som hjälper till på ett nytt pokemon spel jag och Loopen/Maximate gör. Jag kan inte erbjuda er mycket förutom credits och möjligtvis lite fm.

 

Hoppas ni vill hjälpa till!

 

Vad är det ni behöver hjälp med då? Kodning, sprites...?

 

Med lite allt möjligt storyn, kodning och sprite, kan ju fixa allt själv men jobbigt att göra ALLT..

 

Hopp, börjar med lite städer och dylikt när jag är klar med mitt pågående projekt (lär vara klar om runt 10 min x_x)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som rubriken lyder vill jag ha folk som hjälper till på ett nytt pokemon spel jag och Loopen/Maximate gör. Jag kan inte erbjuda er mycket förutom credits och möjligtvis lite fm.

 

Hoppas ni vill hjälpa till!

 

Vad är det ni behöver hjälp med då? Kodning, sprites...?

 

Med lite allt möjligt storyn, kodning och sprite, kan ju fixa allt själv men jobbigt att göra ALLT..

 

Hopp, börjar med lite städer och dylikt när jag är klar med mitt pågående projekt (lär vara klar om runt 10 min x_x)

 

 

 

Skulle du kunna ge mig din msn?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tänka mig att hjälpa till, har varit många såna här projekt på fuska, t ex Pokémon Island och Pokémon Metal. Hjälpte till med sprites till Pokémon Metal, och det är väl i princip det jag kan. Kan ni förklara lite mer ingående vad spelet går ut på, vad som ska hända, vilka pokémon ni ska ha...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag kan tänka mig att hjälpa till, har varit många såna här projekt på fuska, t ex Pokémon Island och Pokémon Metal. Hjälpte till med sprites till Pokémon Metal, och det är väl i princip det jag kan. Kan ni förklara lite mer ingående vad spelet går ut på, vad som ska hända, vilka pokémon ni ska ha...?

Spelet går ut på att man ska klara av det xD, Skojade bara. Vi har ju inte riktig tänkt klart storyn men målet ska väl vara att klara ligan och få sina pokemon till lvl 100. vi ska ha delvis dom riktiga officiella pokemonen men också nya som nån t.ex du(om du vill hjälpa) har gjort

 

[Edit] Men adda gärna mig på msn så blir det lättare min msn är [email protected]

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK.

Jag tror att du har min msn, om inte så fråga i PM, jag har inte kvar din iaf.

 

EDIT: Notera när jag postade detta B)

EDIT igen: OK nu skrev du din msn där uppe, missade det.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna hjälpa till, om det är programmering i GM.

Nja GM är ganska simpelt och man kan inte göra så bra spel men du får gärna vara med.

 

Vad hade du tänkt att göra det i då? GM är faktiskt ganska avancerat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag skulle kunna hjälpa till, om det är programmering i GM.

 

Nja GM är ganska simpelt och man kan inte göra så bra spel men du får gärna vara med.

 

Vad hade du tänkt att göra det i då? GM är faktiskt ganska avancerat.

 

Advanced maps

Tänkte börja med hack, så här göra om miljön sen gå över till "The Real Deal" så att säga om folk gillar det, onödigt att lägga ned mycket tid på något som inte blir uppskattat

Redigerat av Killingspree
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...