Killingspree Skrivet 7 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag kan hjälpa till med storyn B) Msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Jag kan hjälpa till med storyn B)Okej, du får addda mig, joslol, Killingspree och Astonoiz på msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 18 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Okej vi har börjar lite, min irl vänner Max/Smilys97(Ni kan hitta honom på youtube) och min vän Alexander. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Vi ska kalla spelet Blue Moon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag kan vara med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Vad vill du göra och vad kan du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 1: det ska vara i ''r/s/e format'' va? 2: kan man ladda upp saker man gjort här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 1: det ska vara i ''r/s/e format'' va? 2: kan man ladda upp saker man gjort här? 1. Ska vara ett ruby hack så ja R/S/E. 2. Bror på vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 1: det ska vara i ''r/s/e format'' va? 2: kan man ladda upp saker man gjort här? 1. Ska vara ett ruby hack så ja R/S/E. 2. Bror på vad du menar. Just nu håller jag på med en stad, när jag är klar kan jad ladda upp den här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Kan hjälpa till me sprites om de behövs o då menar jag även trainers mm... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ja det kan du Antonioz. Djludde du får vara med, har sett några av dina sprites och dom är hyffsade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Vad vill du göra och vad kan du? Jag vill göra (storyn hjälpa till hur ställen platser och sådant ska se ut) men sedan till programering kan jag inte hjälpa till har inga programm på datan (morsans) och kommer vara här hela tiden ska se om jag kan hjälpa till via en kompis men det är inte troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg