Poesi Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 http://u.snelhest.org/i/2010/07/06_8287.png Plocka. Finns några man skulle kunna ha som starters där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Som rubriken lyder vill jag ha folk som hjälper till på ett nytt pokemon spel jag och Loopen/Maximate gör. Jag kan inte erbjuda er mycket förutom credits och möjligtvis lite fm. Hoppas ni vill hjälpa till! Hur ska det gå till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 kan hjälpa till med att sprite a trainers m.m säg till om du skulle vilja ha en av de här kan göra nya behöver inget för att jag hjälper till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 coola!! :D Men kolla på denna bild....! :iluvff: Den är rolig! fnis! fnis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 coola!! :D Men kolla på denna bild....! :iluvff: Den är rolig! fnis! fnis! yeah, olololol :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 utvecklingen på en av mina förra och en tränare coola!! :D Men kolla på denna bild....! :iluvff: Den är rolig! fnis! fnis! yeah, olololol :D . lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) kan hjälpa till med trainer och pokemon sprites och storyn Redigerat 9 Juli 2010 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Om du behöver back-image så skulle det ta väldigt lång tid om vi gör på det vanliga sättet <_< Därför har jag ett annat förslag ;): Spegelvänd bilden, dubbla storleken och sett ut den på kanten :P Exempel: Redigerat 11 Juli 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det verkar lite dumt att slåss med fienden på fel sida ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det verkar lite dumt att slåss med fienden på fel sida ;PVadå fel sida??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Anledningen till att man ser pokémonen bakifrån är ju för att den är vänd mot fienden. nu är den ju fortfarande vänd åt spelaren/tränarens håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Ja det ser lite fail ut men har du nå bättre förslag :D Redigerat 11 Juli 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg