DiRtY Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 Yo, jag och några polare hade tänkt att starta en blogg/videoblogg, så undrar nu om nån kan tipsa om en bra webhoster för både webhotell och domännamn. Måste vara obegränsad trafik eller mkt hög. Utrymmet behöver inte vara jätte mkt då vi kommer bädda in från tuben, dock inte fel med massa gb. Vi hade tänkt att ta från one.com, det för 24kr/mån + ett domännamn, tror ni det komer funka bra? kunskape om det hela är rätt så bra då vi alla går blandade utbildningar. ska se om jag hittar nån som är lik det som vi hade tänkt oss. Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Skrivet 7 Juni 2010 (redigerat) one.com fungerar utmärkt. rekommendrar också 000webhost.com <(Gratis)>... Kan också köpa bra premium där också :) Då menar jag .org .com .se och sånt. Men One.com är klart det bästa. █ █ -Nomercy has spoken ^_^ - █ █ Redigerat 7 Juni 2010 av nomercy421 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.