KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Jag jobbar på fler banor. Kom dock på att jag behöver någonstans att ladda upp spelet på för att det som ligger uppe nu ligger på skolans servrar och jag kommer inte åt dem.Jag kan ladda upp på www.kaktuszon.netau.net om du vill. Skickar direkt länk och lägger inte upp det i nån meny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Fysatan vilken sexig karaktär man är =) Du borde ge han en hatt =) Bra spel förövrigt.. Ganska kul om jag får säga det själv . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) En hatt skulle passa! :) Och smileguy adventures är ett perfekt namn! Redigerat 15 Juni 2010 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jag jobbar på fler banor. Kom dock på att jag behöver någonstans att ladda upp spelet på för att det som ligger uppe nu ligger på skolans servrar och jag kommer inte åt dem.Jag kan ladda upp på www.kaktuszon.netau.net om du vill. Skickar direkt länk och lägger inte upp det i nån meny. Behöver en server att ha den på.. inte sida som länkar till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jag jobbar på fler banor. Kom dock på att jag behöver någonstans att ladda upp spelet på för att det som ligger uppe nu ligger på skolans servrar och jag kommer inte åt dem. Jag kan ladda upp på www.kaktuszon.netau.net om du vill. Skickar direkt länk och lägger inte upp det i nån meny. Behöver en server att ha den på.. inte sida som länkar till den. jag har ju en server. Jag menade att jag inte lägger in det i menyn från min hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 jag har ju en server. Jag menade att jag inte lägger in det i menyn från min hemsida.Jaha oj.. sorry läste fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 jag har ju en server. Jag menade att jag inte lägger in det i menyn från min hemsida.Jaha oj.. sorry läste fel :P Kan ha formulerat mig dåligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Skönt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Har nu kört det två gånger om... Tycker fortfarande den dära söta äventyraren saknar en hatt. Du borde verkligen ge han en höghatt ( Abe Lincon ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Har kört det runt 50 gånger. Varje gång jag går in i denna tråden måste jag spela det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Har kört det runt 50 gånger. Varje gång jag går in i denna tråden måste jag spela det :D GotY. Fuck ME2, dis is da shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Kul att höra att så många gillar spelet. Kan inte arbeta på det just nu för att flash inte fungerar atm, även för att jag jobbar halva dagen och vilar andra halvan. Men förhoppningsvis kan det komma upp en ny version någon gång i början på Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.