ShigeruMiyamot Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 köpte månatligt medlemskap (betalar 70 spänn varje månad) på xbox live för tre månader sedan. nu är det så att jag vill avbryta medlemskapet, alltså vill bara ha sk live silver. hur gör man ?! är jävulskt tacksam för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Gå in på Xbox hemsida och följ sedan: Logga in > Min Xbox > Medlemskapsnivå > Avbryt Guld-Medlemskap Klart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 tack! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Och varför ska man avbryta det billiga värdefulla LIVE? Nädå skämta bara. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 9 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Och varför ska man avbryta det billiga värdefulla LIVE? Nädå skämta bara. :P haha, det var ju live för 10 kr igår ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Och varför ska man avbryta det billiga värdefulla LIVE? Nädå skämta bara. :P haha, det var ju live för 10 kr igår ^^ VA? Kostade det bara 10kr? Och jag missade det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 (redigerat) Och varför ska man avbryta det billiga värdefulla LIVE? Nädå skämta bara. :P haha, det var ju live för 10 kr igår ^^ VA? Kostade det bara 10kr? Och jag missade det. :( Det är fortfarande. Redigerat 16 Juni 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Och varför ska man avbryta det billiga värdefulla LIVE? Nädå skämta bara. :P haha, det var ju live för 10 kr igår ^^ VA? Kostade det bara 10kr? Och jag missade det. :( Det är fortfarande Cakeguy. Vaddå det är fortfarande Cakeguy. Ingen sagt nått om Cakeguy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Oops :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.